Naucz się sprzedawać

w oparciu o wartość i dobre relacje

w oparciu o wartość i dobre relacje

Wszyscy jesteśmy sprzedawcami. Sprzedajemy produkty, usługi, pomysły i rozwiązania. Część z nas sprzedaje świadomie, a część intuicyjnie bez profesjonalnego przygotowania.

Żeby być dobrym sprzedawcą potrzebujesz mieć system, odpowiednie umiejętności i nastawienie.

Jeżeli zależy Ci na tym, żeby osiągać wyniki sprzedażowe i jednocześnie czerpać przyjemność z bycia profesjonalnym sprzedawcą, to ten warsztat jest dla Ciebie.

Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz jak sprzedawać w oparciu o wartość oraz trwałe, dobre relacje z klientami. Poznasz narzędzia pozwalające Ci odkrywać prawdziwe interesy klienta oraz zdobyć jego zaufanie.

Zadbaj o lepsze relacje z twoimi klientami!

Odbierz bezpłatne materiały

Dla kogo szkolenie?

Dla sprzedawców, handlowców i pracowników działów obsługi klienta.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

gdzie tkwi tajemnica sukcesu najlepszych sprzedawców.

Poznasz

użyteczne sposoby budowania trwałych relacji z klientami.

Nauczysz się

jak sprzedawać więcej z przyjemnością i satysfakcją.

Zrozumiesz

jak porażka handlowa wpływa na Ciebie i jak sobie z tym radzić.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Jak ja nienawidzę sprzedawców! – dlaczego lubimy kupować, a nie lubimy kiedy nam sprzedają?
  • Zaufanie, czyli sprzedaż bez sprzedawania.
  • Sprzedaż to sport kontaktowy, czyli co wpływa na relacje z klientem.
  • Źródła handlowych nieporozumień.
  • Najważniejsze narzędzia komunikacyjne budujące wzajemne zaufanie.
  • Psychologiczne mechanizmy wpływu.
  • Ciekawość, pierwszy stopień do udanej transakcji.
  • Trening umiejętności – docieranie do ukrytych motywów i ważnych potrzeb klienta.

Dzień drugi

  • Co kupuje Twój klient? – prezentacja oferty, rozwiązywanie rzeczywistego problemu klienta, sprzedaż sytuacyjna.
  • Win-win w sprzedaży, czyli dlaczego Twoje potrzeby też są ważne.
  • Jak radzić sobie z obiekcjami? – skuteczne strategie i narzędzia.
  • Trening umiejętności – radzenie sobie z obiekcjami.
  • Jak radzić sobie z „trudnym”, roszczeniowym klientem?
  • Symulacja rozmowy z klientem – trening wideo.
  • Trening umiejętności w grupach 3-4 osobowych.
  • Porażka handlowa – jak sobie radzić ze stresem i skąd czerpać motywację do sprzedawania.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Korzyści dla organizacji

Wzorst efektywności

zadowolony, uśmiechnięty sprzedawca/handlowiec to skarb, który przekłada się na wyniki biznesowe.

Niższe koszty

pewny siebie, skuteczny handlowiec jest bardziej zaangażowany i rzadziej szuka okazji do zmiany pracodawcy, co znacząco wpływa na koszty rekrutacji i szkolenia

Lojalni klienci

dobre relacje handlowe wpływają na lojalność klientów i poprawiają przywiązanie do marki.

Korzyści dla uczestników

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala lepiej rozumieć interesy klienta natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?

Odbierz bezpłatne materiały video!

Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Możesz także opcjonalnie podać swój numer, a zadzwonię do Ciebie, żeby porozmawiać o twoich wyzwaniach. Gwarantuję Ci w 100% merytoryczną konsultację, bez wciskania płatnych usług.
Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od ponad 20 lat zajmuję się sprzedażą i obsługą klienta. Pracowałem w branży finansowej jako handlowiec, menadżer i trener. Podczas moich szkoleń uczę jak sprzedawać skutecznie i efektywnie, jednocześnie budując długofalowe, dobre relacje z klientami.

Więcej o mnie