Opanuj ustalanie z ludźmi zasad współpracy

budujących samodzielność i odpowiedzialność

budujących samodzielność i odpowiedzialność

We współpracy z ludźmi bardzo ważny jest początkowy okres, podczas którego kalibrujemy nasze wzajemne oczekiwania i sposób współpracy. To na tym etapie menadżer potrzebuje być szczególnie uważny jeśli zależy mu, żeby realizacja zadań przebiegała możliwie bezproblemowo w duchu szacunku i wzajemnej współpracy. To na tym etapie tworzą się zręby samodzielności i odpowiedzialności pracowników.

Jeśli jesteś odpowiedzialny za zlecanie ludziom zadań i chcesz uniknąć nieporozumień czy odmowy wykonania twoich poleceń, to ten program pomoże Tobie i Twojej firmie.

Dzięki szkoleniu opanujesz schematy efektywnego delegowania zadań i poznasz techniki niwelowania oporu na nowe obowiązki u pracownika.

Umów bezpłatną konsultację

Dla kogo szkolenie?

Dla szefów, właścicieli, menadżerów, liderów zespołów.

Umiejętności zlecania zadań w motywujący sposób oraz egzekwowania ich realizacji są kluczowe w pracy menadżera.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak ustalać zasady współpracy z ludźmi.

Poznasz

użyteczne i skuteczne sekwencje rozmów z pracownikami.

Nauczysz się

jak prowadzić 3 rozmowy, które zwiększą prawdopodobieństwo realizacji zadań, w duchu wzajemnego szacunku i współpracy.

Zrozumiesz

na czym polega prawo oporu psychologicznego i w jaki sposób niwelować jego wpływ.

Potrenujesz

 prowadzenie takich rozmów.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Jak wygląda mapa interwencji menadżera?
  • Sposoby kontraktowania współpracy z pracownikami.

Dzień drugi

  • Zlecanie “trudnych” zadań w motywujący sposób.
  • Reakcje wzmacniające oczekiwane zachowania i korygujące niechciane.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Dlaczego warto?

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala skutecznie ustalać zasady współpracy z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

Szukasz dedykowanych szkoleń?

Umów się ze mną na konsultację, na której przeprowadzę diagnozę twojej sytuacji i zaproponuję rozwiązanie odpowiadające na twoje potrzeby.

Umów bezpłatną konsultację