Naucz się komunikacji

budującej zaufanie i współpracę

budującej zaufanie i współpracę

Forma szkolenia: Warsztaty online 2-dniowe

Termin: 6-7 marca 2023

Trener: Rafał Ignasiak

Grupa: 6-12 osób (pozwala na aktywny udział wszystkich uczestników i zachowanie warsztatowej formy).

Dodatkowo: Gwarancja satysfakcji (zwrot 100% kosztów), materiały pdf i wideo oraz konsultacje z trenerem.

Cena za 2 dni: od 1300 zł netto / os. (+23% VAT)

Dla kogo szkolenie?

Dla wszystkich osób, które szukają praktycznych warsztatów, chcą podnieść jakość współpracy z innymi ludźmi i opanować skuteczne narzędzia komunikacyjne.

Jeśli szukasz szkoleń dedykowanych dla firm, napisz na rafal@ignasiak.pl
lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, aby omówić indywidualne potrzeby szkoleniowe.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje szacunek, zaufanie i otwartość.

Poznasz

kilka kluczowych mechanizmów i zasad psychologicznych, które poprawiają relacje.

Przećwiczysz

umawianie się na współpracę i rozmawianie nawet o trudnych sytuacjach.

Zrozumiesz

dlaczego ludzie często zajadle walczą o niezrozumiałe dla nas kwestie.

Dostaniesz

Potężną dawkę praktycznej wiedzy i treningu umiejętności oraz dostęp do dedykowanych materiałów pdf i wideo.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy 9:00-17:00

9.00 – 9.30 – Wstęp – przywitanie, ustalenie zasad pracy

9.30 – 10.30 – Jaki wpływ na życie zawodowe i prywatne ma skuteczna komunikacja?
– Jakie są nasze typowe style budowania relacji z ludźmi?
– Jaki jest Twój preferowany styl?
– Dwie kluczowe kompetencje, które poprawią Twoją komunikację?

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 11.45 – Jakie są kluczowe źródła niezrozumienia i niechęci w relacjach z ludźmi?
– Jak przebiega komunikacja na czterech płaszczyznach?
– Jaką płaszczyznę preferujesz i co z tego wynika?
– Jakie są dwie zasady, które pozwolą uniknąć komunikacyjnych pułapek w relacjach z ludźmi?

11.45 – 12.15 – W jaki sposób minimalizować negatywny wpływ wyobrażeń o nas i naszym współpracowniku?
– Mechanizm projekcji i skutki jego działania
– Jak minimalizować skutki negatywnych projekcji?
– Trening umiejętności minimalizowania negatywnych projekcji

12.15 – 13.00 – Przerwa

13.00 – 13.45 – Jak unikać konfliktów lub wykorzystać ich energię w produktywny sposób?
– Czym jest konflikt i jakie są jego typowe źródła?
– Jak rozmawiać z ludźmi w sytuacji sporu?
– Wpływ emocji na rozwiązywanie sytuacji konfliktowych

13.45 – 14.30 – Najważniejsze narzędzia komunikacyjne – trening umiejętności
– Ćwiczenie poznanych zasad i reguł na realnych sytuacjach uczestników.
– Praca w 3-4 osobowych grupach
– Wnioski z ćwiczeń z komentarzem trenera

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.45 – Komunikacja w pracy zdalnej i hybrydowej
– Jak komunikacja zdalna wpływa na jakość naszych relacji z ludźmi?
– Cyfrowa mowa ciała
– Co jeszcze ma znaczenie w komunikacji zdalnej?

16.45 – 17.00 – Podsumowanie pierwszego dnia

Dzień drugi 9:00-17:00

9.00 – 9.15 – Wstęp – przywitanie

9.30 – 10.30 – Jak budować relacje w oparciu o szczerość i zaufanie?
– Jak mówić o naszych intencjach i dlaczego to jest ważne?
– Jak dobrze ustalone zasady ułatwiają komunikację?

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 12.15 – W jaki sposób docierać do prawdziwych źródeł wzajemnych oczekiwań?
– Jak docierać do ważnych potrzeb i interesów naszych rozmówców?
– Jak nazywać własne ważne potrzeby i interesy?
– Jak szukać rozwiązań, które dbają zarówno o nasze interesy jak i interesy naszego rozmówcy?

12.15 – 13.00 – Przerwa

13.00 – 14.30 – Jak zwracać ludziom uwagę bezpiecznie dla relacji?
– Jak udzielać informacji zwrotnej bezpiecznie dla relacji?
– Typowe sytuacje, w których warto udzielać informacji zwrotnej
– Algorytm informacji zwrotnej i trening umiejętności

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.15 – Jak rozmawiać o powtarzającym się problemie?
– Jak zacząć rozmowę o problemie?
– Typowe sytuacje problematyczne w relacjach z innymi ludźmi?
– Algorytm docierania do źródeł problemu i szukania rozwiązań na przyszłość – trening umiejętności

16.15 – 16.30 – Przerwa

16.30 – 17.00 – Podsumowanie szkolenia
– Indywidualny plan wdrożenia umiejętności
– Udostępnienie materiałów utrwalających wiedzę zdobytą na szkoleniu

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Zapisujesz się na szkolenie. Po otrzymaniu zgłoszenia kontaktuję się z Tobą w celu zbadania twoich indywidualnych potrzeb szkoleniowych. Jeśli stoją przed Tobą jakieś wyzwania, to postaram się udzielić Ci pierwszych wskazówek.

Krok 2. Przed szkoleniem otrzymujesz materiały, które ułatwią Ci wejście w temat szkolenia.

Krok 3. Spotykamy się na szkoleniu. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenujemy w grupie wykorzystanie zdobytej wiedzy, a ja na bieżąco udzielam feedbacku.

Krok 4. Po szkoleniu otrzymujesz materiały video oraz zadania wdrożeniowe ułatwiające Ci wykorzystanie nabytej wiedzy oraz narzędzi.

Krok 5.Masz do 180 dni na wykorzystanie indywidualnych konsultacji (w pakiecie Plus i Pro).

Opinie klientów

Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Rafała Ignasiaka poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że jego firma będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam Rafała. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.

Rafał Szymkowiak, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

W pracy z Rafałem najbardziej doceniam jego profesjonalizm, bogate doświadczenie biznesowe oraz ludzkie podejście do tematu. Polecam wszystkim współpracę z Rafałem!

Daria Smorowińska, Trener Operacyjny w Przelewy24

Z Rafałem Ignasiakiem współpracujemy od lat. Nasz zespół dynamicznie się rozrasta i w większości pracuje zdalnie, dlatego szczególnie cenimy sobie ilość materiałów edukacyjnych, które dostajemy w ramach szkoleń. Pozwala to wrócić w dowolnym momencie do otrzymanej wiedzy i narzędzi oraz szybciej wdrożyć nowych współpracowników w nasze standardy pracy. Polecam współpracę z Rafałem!

Adam Matysiak, CEO HighSolutions

Miałam przyjemność uczestniczyć w cyklu szkoleń, które prowadził Rafał (zarządzanie czasem, komunikacja, zarządzanie zmianą, rozwiązywanie konfliktów) – z każdego z nich wyszłam nie tylko z głową pełną wiedzy popartej konkretnymi przykładami, ale także naręczem pomysłów i przemyśleń, co i w jaki sposób wdrożyć profesjonalnie w organizacji. Rafał w roli trenera bardzo szybko nawiązuje relację z uczestnikami szkoleń i wprowadza atmosferę wzajemnego zaufania i szczerości, dzięki czemu czułam pełną swobodę w rozmowach nawet na bardzo drażliwe tematy zawodowe.

Agata Michalak, People & Culture Manager @ Supremo

Dlaczego warto?

Wymiana doświadczeń

Poznasz różne perspektywy i opinie ludzi z innych branż. Otrzymasz indywidualną informację zwrotną.

Rozwój

Nabędziesz praktyczne umiejętności i wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacjach z ludźmi natychmiast po szkoleniu.

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Wybierz jeden z pakietów

Standard

1300netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji

Plus

1480netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (90 dni)

Pro

2170netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (180 dni)
  • Konsultacje video (3 x 60 min.)

Zapisy na szkolenie

Data szkolenia *
Pakiet *

Nie jesteś zdecydowany?

Umów bezpłatną konsultację!

Zostaw mi swoje dane kontaktowe, a zadzwonię do Ciebie, żeby poznać twoją sytuację i potrzeby szkoleniowe. Będziesz mógł także zadać mi pytania i zdobyć pierwsze podpowiedzi. Dzięki tej rozmowie upewnię się, że ten program spełni wszystkie twoje oczekiwania, a Ty będziesz mógł mnie poznać i podjąć decyzję czy chcesz brać udział w szkoleniu.

Dodatkowo otrzymasz materiały wideo z przykładowymi treściami ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menadżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.