Naucz się komunikacji

budującej zaufanie i współpracę

budującej zaufanie i współpracę

Forma szkolenia: Stacjonarne 2-dniowe

Miejsce: Cienista Office – ul. Cienista 4, 60-587 Poznań, tuż przy pętli tramwajowej Ogrody, dostępny parking

Terminy: 3-4 października 2022, 7-8 listopada 2022, 5-6 grudnia 2022

Grupa: 6 – 12 osób

Dodatkowo: Ciągły serwis kawowy, lunch. Materiały wideo z treściami ze szkolenia.

Cena: 1400 zł netto / 2 dni. Zapisy przez rafal@ignasiak.pl

Zadbaj o wyższe zaangażowanie twoich współpracowników!

Odbierz bezpłatne materiały

Dla kogo szkolenie?

Dla menadżerów, liderów, brygadzistów, szefów oraz specjalistów.

Kompetencje komunikacyjne są niezbędne zarówno w budowaniu dobrych relacji ze współpracownikami, jak i klientami oraz partnerami biznesowymi.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje szacunek, zaufanie i otwartość.

Poznasz

kilka kluczowych mechanizmów i zasad psychologicznych, które poprawiają relacje.

Nauczysz się

jak umawiać się na współpracę i rozmawiać nawet o trudnych sytuacjach.

Zrozumiesz

dlaczego ludzie często zajadle walczą o niezrozumiałe dla nas kwestie.

Dostaniesz

Potężną dawkę praktycznej wiedzy i treningu umiejętności oraz dostęp do dedykowanych materiałów pdf i wideo.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy 9:00 – 17:00

9.00 – 9.30  – Wstęp – przywitanie, ustalenie zasad pracy

9.30 – 10.30 – Jakie są filary pracy zespołowej?

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 11.45 – Jakie są kluczowe źródła niezrozumienia i niechęci w relacjach między członkami zespołu?

11.45 – 12.15 – W jaki sposób minimalizować negatywny wpływ wyobrażeń o nas i naszym współpracowniku?

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 13.45 – Jak unikać konfliktów lub wykorzystać ich energię w produktywny sposób?

13.45 – 14.30 – Najważniejsze narzędzia komunikacyjne – trening umiejętności, feedback trenera

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.45  –  Komunikacja w pracy zdalnej i hybrydowej

16.45 – 17.00 – Podsumowanie pierwszego dnia

Dzień drugi 9:00 – 17:00

9.00 – 9.15 – Wstęp – przywitanie

9.30 – 10.30 – Jak budować relacje w oparciu o szczerość i zaufanie?

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 12.15 – W jaki sposób docierać do prawdziwych źródeł wzajemnych oczekiwań?

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 14.30 – Jak egzekwować ustalenia i rozmawiać o „trudnych” kwestiach bezpiecznie dla relacji?

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.15 – Jak rozmawiać o powtarzającym się problemie? – trening umiejętności

16.15 – 16.30 – Przerwa

16.30 – 17.00 – Indywidualny Plan Wdrożenia, podsumowanie szkolenia.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Po otrzymaniu zgłoszenia kontaktuję się z uczestnikiem w celu zbadanie potrzeb indywidualnych i zapoznania się z sytuacją. 

Krok 2. Każdy uczestnik otrzymuje materiały przedszkoleniowe, które ułatwiają wejście w temat szkolenia.

Krok 3. Spotykamy się na sali szkoleniowej. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 4. Po szkoleniu każdy uczestnik otrzymuje materiały video oraz zadania wdrożeniowe ułatwiające wykorzystanie nabytej wiedzy oraz narzędzi.

Dlaczego warto?

Wymiana doświadczeń

Poznasz różne perspektywy i opinie ludzi z innych branż.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacjach z ludźmi natychmiast po szkoleniu.

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?

Odbierz bezpłatne materiały wideo!

Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Możesz także opcjonalnie podać swój numer, a zadzwonię do Ciebie, żeby porozmawiać o twoich wyzwaniach. Gwarantuję Ci w 100% merytoryczną konsultację, bez wciskania płatnych usług.
Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menadżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.

Więcej o mnie