Poznaj sprawdzone narzędzia menedżerskie

i zwiększ efektywność swojego zespołu

i zwiększ efektywność swojego zespołu

Forma szkolenia: Warsztaty 2-dniowe

Terminy:
16-17 lipca 2024 (Poznań – pozostało 5 miejsc),
6-7 sierpnia 2024 (Warszawa – pozostało 8 miejsc),
4-5 września 2024 (Poznań – pozostało 11 miejsc),
9-10 września 2024 (Gdańsk – pozostało 12 miejsc),
16-17 września 2024 (Kraków – pozostało 12 miejsc).

Trener: Rafał Ignasiak

Grupa: 6-14 osób (pozwala na aktywny udział wszystkich uczestników i zachowanie warsztatowej formy).

Dodatkowo: Gwarancja satysfakcji, materiały drukowane, pdf i wideo oraz konsultacje z trenerem.

Cena za 2 dni: 1980 zł netto / os. (+23% VAT)

Dla kogo?

Dla liderów, menedżerów i właścicieli firm, którzy szukają praktycznych warsztatów i chcą opanować skuteczne narzędzia do zarządzania zespołem, także tym zdalnym lub hybrydowym.

Jeśli szukasz szkolenia w miejscu i terminie dedykowanym dla Twojej firmy, napisz na rafal@ignasiak.pl
lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, aby omówić indywidualne potrzeby szkoleniowe.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak budować samodzielność i odpowiedzialność pracowników, przekazywać decyzje i zadania w motywujący sposób, korygować niechciane zachowania, wzmacniać zachowania oczekiwane.

Poznasz

sekwencję reakcji menedżera, schematy rozmów z pracownikami od zatrudnienia pracownika do zakończenia współpracy oraz perspektywę innych uczestników szkolenia.

Przećwiczysz

poznane narzędzia, reagowanie w sytuacjach powtarzającego się problemu, wyciąganie konsekwencji i prowadzenie „trudnych” rozmowy z pracownikami.

Zrozumiesz

w jaki sposób jednocześnie zadbać o relacje z pracownikami i swoje interesy, dlaczego to co mówisz i jak mówisz ma wpływ na efektywność twojej pracy.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy 9:00-17:00

9.00 – 9.30 – Wstęp – przywitanie, ustalenie zasad pracy

9.30 – 10.30 – Jak być dobrym liderem? Ludzkie i efektywne zarządzanie zespołem
– Rola menadżera. Jakim menadżerem chcę być?
– Jak jednocześnie zadbać o relację i efektywność zadaniową zespołu?
– Jak budować autorytet inaczej niż siłą? Co wpływa na zaufanie do szefa?

10.45 – 11.45 – Dlaczego pracownicy nas nie słuchają? Najczęstsze błędy menedżerów
– Mapa procesu współpracy.
– Jak wspierać samodzielność i odpowiedzialność pracowników?

11.45 – 12.15 – Kontraktowanie współpracy z nowym zespołem lub nowym członkiem zespołu.
– Jak komunikować wizję i oczekiwania szefowskie? Jakie są moje oczekiwania i ważne interesy?
– Schemat prowadzenia rozmowy komunikującej oczekiwania liderskie.
– Kontraktowanie – trening umiejętności.

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 14.30 – Jak wpływać na pracowników i efektywnie zlecać zadania?
– Jak komunikować decyzje oraz delegować zadania (nawet trudne i niechciane) w motywujący sposób?
– Schemat rozmowy z przykładami. Trening umiejętności

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.45 – Jak zwracać uwagę pracownikom i nagradzać za efektywną pracę?
– Jak udzielać krytycznej informacji zwrotnej? Jak udzielać wzmacniającej informacji zwrotnej? Model FUKO.
– Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna dla szefa i pracowników?
– Udzielanie informacji zwrotnej – trening umiejętności.

16.45 – 17.00 – Podsumowanie pierwszego dnia.

Dzień drugi 9:00-17:00

9.00 – 9.15 – Wstęp – przywitanie

9.15 – 12.15 – Jak reagować na błędy pracowników i rozwiązywać powtarzające się problemy?
– Trudności w rozwiązywaniu problemów. Źródła problemów po stronie pracownika, szefa, organizacji.
– Schemat rozmowy o problemie z przykładami.
Rozmowa o problemie – trening umiejętności.

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 15.30 – Jak po ludzku wyciągać konsekwencje i karać pracowników?
– Jak egzekwować ustalenia i rozmawiać o „trudnych” kwestiach bezpiecznie dla relacji?
– Schemat rozmowy z wyciąganiem konsekwencji.
– Trening umiejętności.

15.45 – 16.30 – Jak przywrócić motywację pracownikom?
– Pozafinansowe źródła motywacji pracowników.
– Pułapki motywowania za pomocą „marchewki i kija”.

16.30 – 17.00 – Co dalej? Plan wdrożenia kompetencji.

Opinie klientów

Szkolenie z zarządzania zespołem, w którym miałam przyjemność uczestniczyć, potwierdza, że Rafał to odpowiedni człowiek na odpowiednim miejscu. Szkolenie przeprowadzone merytorycznie, z ogromnym zaangażowaniem i w przyjaznej atmosferze. Ilość wiedzy teoretycznej, podpartej praktycznymi ćwiczeniami, pozwala na niemal natychmiastowe wprowadzenie zmian w swój codzienny system pracy. Jeszcze raz bardzo dziękuję i jestem przekonana, że to nie było ostatnie szkolenie prowadzone przez Rafała, w którym wezmę udział.

Agnieszka - opiniaAgnieszka Żamoić, Manager w Natural Skin Clinic

Szkolenie było na bardzo wysokim poziomie. Prowadzący, Rafał, posiada ogromne doświadczenie oraz wiedzę w temacie, które w bardzo ciekawy i niestandardowy sposób przekazywał uczestnikom. Stworzył on świetną atmosferę, dzięki czemu praca w grupach była bardziej efektywna. Praktyczne ćwiczenia, które towarzyszyły przez całe szkolenie, pomogły zdobyć nowe narzędzia do komunikacji z pracownikami i pozostają w pamięci na długo. Z czystym sumieniem polecam wszystkim szkolenie. Powinno być obowiązkowe dla każdego lidera zespołu i nie tylko!

Agnieszka S - opiniaAgnieszka Skwierz, Zastępca Dyrektora Biura Prezesa w Polska Agencja Nadzoru Audytowego

Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Rafał przygotowywał oraz prowadził szkolenia i coachingi dla kierowników wyższego szczebla działu operacyjnego, którym zarządzam. Sam również byłem uczestnikiem kilku prowadzonych przez niego warsztatów. Wszystkie zostały ocenione bardzo wysoko i przez moich pracowników i przeze mnie. Za niezwykle cenną uważam umiejętność przełożenia przez Rafała wiedzy teoretycznej na praktyczną. Moi ludzie wychodzili ze spotkań z Rafałem bogatsi o nowe rozwiązania gotowe do zastosowania w codziennej pracy. Z doświadczenia wiem, że nie każdy trener to potrafi.

Krzysztof Szeszuła, Dyrektor w Everest Finanse

Rafał Ignasiak przeprowadził w naszej firmie 15 szkoleń dla 164 osób. Byli to pracownicy niższej, średniej i wyższej kadry kierowniczej. Średni NPS dla tych szkoleń wyniósł 85, co wskazuje na wysoki poziom zadowolenia uczestników i ich chęć polecenia szkoleń innym. Rafał prowadził szkolenia z komunikacji menadżerskiej i trudnych rozmów z pracownikami. Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Rafała zwrócili przede wszystkim uwagę na dobre przygotowanie prowadzącego pod względem merytorycznym i technicznym, co było ważne i szczególnie doceniane podczas szkoleń online. Z opinii podsumowujących szkolenia prowadzone przez Rafała wynika, że jako trener potrafił dawać przestrzeń każdemu uczestnikowi. Dodatkową wartością dla uczestników, oprócz wartości merytorycznej, była dobra organizacji szkolenia i przestrzeganie przez Rafała ram czasowych warsztatów.

Anna Dąbrowska, Szef zespołu rekrutacji, rozwoju i analiz HR w Schenker Sp. z o.o.

Poznajmy się!

Jeśli zastanawiasz się, czy to szkolenie jest dla Ciebie, sprawdź jak dzielę się wiedzą w ramach video podcastu „Firma z Głową” na YouTube i Spotify!

  • Ponad 50 bezpłatnych materiałów,

  • Ponad 4 000 subskrybentów,

  • Ponad 200 tys. wyświetleń!

Korzyści dla uczestników

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną umiejętności i wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacji z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Korzyści dla organizacji

Wyższe zyski

Skuteczne zarządzanie zespołem z reguły przekłada się na efekty biznesowe, a te dają wymierne korzyści dla firmy.

Niższe koszty

Jakość zarządzania zespołem wpływa na relacje i atmosferę w firmie, a to wprost przekłada się na niższą rotację i związane z tym koszty rekrutacji, uczenia, spadku wydajności.

Lepsze relacje

Zgrany, skuteczny zespół wpływa pozytywnie na wizerunek firmy i relacje z klientami.

Wybierz jeden z pakietów

Szkolenie

1980netto
  • 2 dni szkolenia
  • Materiały drukowane, pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Obiad i przerwy kawowe (2 dni)
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (90 dni)

Szkolenie + konsultacje

3450netto
  • 2 dni szkolenia
  • Materiały drukowane, pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Obiad i przerwy kawowe (2 dni)
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (180 dni)
  • Konsultacje video (3 x 60 min.)

Zapisy na szkolenie

Data szkolenia *
Pakiet *
Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menedżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.