Poznaj sprawdzone narzędzia menedżerskie

i zwiększ efektywność swojego zespołu

i zwiększ efektywność swojego zespołu

Forma szkolenia: Warsztaty online 2-dniowe

Terminy: 27-28 lutego, 27-28 marca 2023

Trener: Rafał Ignasiak

Grupa: 6-12 osób (pozwala na aktywny udział wszystkich uczestników i zachowanie warsztatowej formy).

Dodatkowo: Gwarancja satysfakcji (zwrot 100% kosztów), materiały pdf i wideo oraz konsultacje z trenerem.

Cena za 2 dni: od 1400 zł netto / os. (+23% VAT)

Dla kogo?

Dla liderów, menedżerów i właścicieli firm, którzy szukają praktycznych warsztatów i chcą opanować skuteczne narzędzia do zarządzania zespołem, także tym zdalnym lub hybrydowym.

Jeśli szukasz szkoleń dedykowanych dla firm, napisz na rafal@ignasiak.pl
lub skorzystaj z bezpłatnej konsultacji, aby omówić indywidualne potrzeby szkoleniowe.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak budować samodzielność i odpowiedzialność pracowników, przekazywać decyzje i zadania w motywujący sposób, korygować niechciane zachowania, wzmacniać zachowania oczekiwane.

Poznasz

sekwencję reakcji menedżera, schematy rozmów z pracownikami od zatrudnienia pracownika do zakończenia współpracy oraz perspektywę innych uczestników szkolenia.

Przećwiczysz

poznane narzędzia, reagowanie w sytuacjach powtarzającego się problemu, wyciąganie konsekwencji i prowadzenie „trudnych” rozmowy z pracownikami.

Zrozumiesz

w jaki sposób jednocześnie zadbać o relacje z pracownikami i swoje interesy, dlaczego to co mówisz i jak mówisz ma wpływ na efektywność twojej pracy.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy 9:00-17:00

9.00 – 9.30 – Wstęp – przywitanie, ustalenie zasad pracy

9.30 – 10.30 – Trudności w pracy menadżera – źródła problemów i wyzwań. Rola menadżera. Jakim menadżerem chcę być?
– Jak jednocześnie zadbać o relację i efektywność zadaniową zespołu?
– Jak budować autorytet inaczej niż siłą? Co wpływa na zaufanie do szefa?

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 11.45 – Typowe klasy trudnych sytuacji menadżera w pracy z ludźmi. Mapa procesu współpracy.
– Jak wspierać samodzielność i odpowiedzialność pracowników?

11.45 – 12.15 – Kontraktowanie współpracy z nowym zespołem lub nowym członkiem zespołu.
– Jak komunikować wizję i oczekiwania szefowskie? Jakie są moje oczekiwania i ważne interesy? Schemat prowadzenia rozmowy. Trening umiejętności.

12.15 – 13.00 – Przerwa

13.00 – 13.45 – Komunikowanie decyzji i delegowanie zadań.
– Jak komunikować nawet trudne i niechciane zadania w motywujący sposób? Schemat rozmowy z przykładami.

13.45 – 14.30 – Komunikowanie decyzji i zadań – trening umiejętności.

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.45 – Informacja zwrotna – najważniejsze narzędzie do korygowania i wzmacniania zachowań pracowników.
– Jak udzielać krytycznej informacji zwrotnej? Jak udzielać wzmacniającej informacji zwrotnej? Model FUKO.
– Dlaczego informacja zwrotna jest tak ważna dla szefa i pracowników?
– Udzielanie informacji zwrotnej – trening umiejętności.

16.45 – 17.00 – Podsumowanie pierwszego dnia.

Dzień drugi 9:00-17:00

9.00 – 9.15 – Wstęp – przywitanie

9.30 – 10.30 –  Docieranie do przyczyn powtarzających się problemów oraz ich eliminowanie.
– Trudności w rozwiązywaniu problemów. Źródła problemów po stronie pracownika, szefa, organizacji.
– Schemat rozmowy o problemie z przykładami.

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 12.15 – Rozmowa o problemie – trening umiejętności.

12.15 – 13.00 – Przerwa

13.00 – 14.30 – Wyciąganie konsekwencji.
– Jak egzekwować ustalenia i rozmawiać o „trudnych” kwestiach bezpiecznie dla relacji?
– Schemat rozmowy z wyciąganiem konsekwencji.
– Trening umiejętności.

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.15 – Motywacja i motywowanie.
– Jak motywować pracowników inaczej niż tylko pieniędzmi. Pozafinansowe źródła motywacji pracowników.
– Pułapki stosowania motywacji za pomocą “marchewki i kija”.
– Jak przeprowadzić rozmowę nagradzającą.
– Trening umiejętności.

16.15 – 16.30 – Przerwa

16.30 – 17.00 – Co dalej? Plan wdrożenia kompetencji.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Zapisujesz się na szkolenie. Po otrzymaniu zgłoszenia kontaktuję się z Tobą w celu zbadania twoich indywidualnych potrzeb szkoleniowych. Jeśli stoją przed Tobą jakieś wyzwania, to postaram się udzielić Ci pierwszych wskazówek.

Krok 2. Przed szkoleniem otrzymujesz materiały, które ułatwią Ci wejście w temat szkolenia.

Krok 3. Spotykamy się na szkoleniu. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenujemy w grupie wykorzystanie zdobytej wiedzy, a ja na bieżąco udzielam feedbacku.

Krok 4. Po szkoleniu otrzymujesz materiały video oraz zadania wdrożeniowe ułatwiające Ci wykorzystanie nabytej wiedzy oraz narzędzi.

Krok 5. Masz do 180 dni na wykorzystanie indywidualnych konsultacji (w pakiecie Plus i Pro).

Opinie klientów

Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Rafała Ignasiaka poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że jego firma będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam Rafała. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.

Rafał Szymkowiak, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

W pracy z Rafałem najbardziej doceniam jego profesjonalizm, bogate doświadczenie biznesowe oraz ludzkie podejście do tematu. Polecam wszystkim współpracę z Rafałem!

Daria Smorowińska, Trener Operacyjny w Przelewy24

Rafał przygotowywał oraz prowadził szkolenia i coachingi dla kierowników wyższego szczebla działu operacyjnego, którym zarządzam. Sam również byłem uczestnikiem kilku prowadzonych przez niego warsztatów. Wszystkie zostały ocenione bardzo wysoko i przez moich pracowników i przeze mnie. Za niezwykle cenną uważam umiejętność przełożenia przez Rafała wiedzy teoretycznej na praktyczną. Moi ludzie wychodzili ze spotkań z Rafałem bogatsi o nowe rozwiązania gotowe do zastosowania w codziennej pracy. Z doświadczenia wiem, że nie każdy trener to potrafi.

Krzysztof Szeszuła, Dyrektor w Everest Finanse

Rafał Ignasiak przeprowadził w naszej firmie 15 szkoleń dla 164 osób. Byli to pracownicy niższej, średniej i wyższej kadry kierowniczej. Średni NPS dla tych szkoleń wyniósł 85, co wskazuje na wysoki poziom zadowolenia uczestników i ich chęć polecenia szkoleń innym. Rafał prowadził szkolenia z komunikacji menadżerskiej i trudnych rozmów z pracownikami. Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Rafała zwrócili przede wszystkim uwagę na dobre przygotowanie prowadzącego pod względem merytorycznym i technicznym, co było ważne i szczególnie doceniane podczas szkoleń online. Z opinii podsumowujących szkolenia prowadzone przez Rafała wynika, że jako trener potrafił dawać przestrzeń każdemu uczestnikowi. Dodatkową wartością dla uczestników, oprócz wartości merytorycznej, była dobra organizacji szkolenia i przestrzeganie przez Rafała ram czasowych warsztatów.

Anna Dąbrowska, Szef zespołu rekrutacji, rozwoju i analiz HR w Schenker Sp. z o.o.

Korzyści dla uczestników

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną umiejętności i wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacji z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Korzyści dla organizacji

Wyższe zyski

Skuteczne zarządzanie zespołem z reguły przekłada się na efekty biznesowe, a te dają wymierne korzyści dla firmy.

Niższe koszty

Jakość zarządzania zespołem wpływa na relacje i atmosferę w firmie, a to wprost przekłada się na niższą rotację i związane z tym koszty rekrutacji, uczenia, spadku wydajności.

Lepsze relacje

Zgrany, skuteczny zespół wpływa pozytywnie na wizerunek firmy i relacje z klientami.

Wybierz jeden z pakietów

Standard

1400netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji

Plus

1580netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (90 dni)

Pro

2270netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (180 dni)
  • Konsultacje video (3 x 60 min.)

Zapisy na szkolenie

Data szkolenia *
Pakiet *

Potrzebujesz więcej informacji?

Umów bezpłatną konsultację!

Zostaw mi swoje dane kontaktowe, a zadzwonię do Ciebie, żeby poznać twoją sytuację i potrzeby szkoleniowe. Będziesz mógł także zadać mi pytania i zdobyć pierwsze podpowiedzi. Dzięki tej rozmowie upewnię się, że ten program spełni wszystkie twoje oczekiwania, a Ty będziesz mógł mnie poznać i podjąć decyzję czy chcesz brać udział w szkoleniu.

Dodatkowo otrzymasz bezpłatny ebook, z którego dowiesz się jak zarządzać zespołem, motywować ludzi i unikać powtarzających się problemów we współpracy z nimi. Przy okazji zapiszesz się na mój newsletter – gwarantuję same wartościowe treści.

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menedżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.