Poznaj sprawdzone narzędzia menadżerskie

i zwiększ efektywność swojego zespołu

i zwiększ efektywność swojego zespołu

Zarządzanie zespołem czy bycie szefem to zawód jak każdy inny. Wymaga uporządkowanej wiedzy i kompetencji pozwalających realizować zadania w oparciu o współpracę z ludźmi.

W tym zawodzie powtarza się kilka sytuacji, które stanowią dla szefów wyzwanie. Czasem trzeba przekazać pracownikowi niewygodną wiadomość, czasem porozmawiać na „trudny” temat, a czasem wyciągnąć konsekwencje.

Jeżeli chcesz się dowiedzieć jak robić to skutecznie (miękko dla ludzi i twardo do zadania), to ten warsztat jest dla Ciebie.

Na szkoleniu z zarządzania zespołem otrzymasz wiedzę i opanujesz narzędzia, dzięki którym współpraca z zespołem stanie się przyjemna i efektywna.

Zadbaj o lepsze relacje z twoimi współpracownikami!

Odbierz bezpłatne materiały

Dla kogo szkolenie?

Dla właścicieli firm, liderów i menadżerów, którzy szukają skutecznych narzędzi do zarządzania zespołem, także tym zdalnym lub hybrydowym.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak budować samodzielność i odpowiedzialność pracowników, przekazywać decyzje i zadania w motywujący sposób, korygować niechciane zachowania, wzmacniać zachowania oczekiwane.

Poznasz

sekwencję reakcji menadżera od zatrudnienia pracownika do zakończenia.

Nauczysz się

reagować w sytuacji powtarzającego się problemu, wyciągać konsekwencje i prowadzić „trudne” rozmowy z pracownikami.

Zrozumiesz

w jaki sposób jednocześnie zadbać o relacje z pracownikami i efekty biznesowe.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy

  • „Trudne” rozmowy z pracownikami – źródła i dylematy.
  • Jak jednocześnie zadbać o relację i efektywność zadaniową?
  • Typowe klasy „trudnych” sytuacji na mapie logiki interwencji menadżera.
  • Jak przekazywać „trudne” decyzje w motywujący sposób?
  • Symulacja rozmowy z wykorzystaniem kamery.
  • Wspólne zbudowanie algorytmu rozmowy.
  • Trening umiejętności w grupach 3-4 osobowych.
  • Feedback trenera.

Dzień drugi

  • Informacja zwrotna – wielofunkcyjne narzędzie menadżerskie.
  • Trening umiejętności – przekazywanie informacji zwrotnej korygującej i wzmacniającej.
  • Co kryje się za roszczeniami i oczekiwaniami pracowników?
  • Jak asertywnie odmawiać prośbom i oczekiwaniom pracowników?
  • Jak rozmawiać o powtarzającym się problemie?
  • Jak przeprowadzić rozmowę dyscyplinującą?
  • Symulacja wybranej rozmowy z wykorzystaniem kamery.
  • Wspólne zbudowanie algorytmu rozmowy.
  • Trening umiejętności w grupach 3-4 osobowych.
  • Feedback trenera.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Opinie klientów

Rafał Ignasiak przeprowadził w naszej firmie 15 szkoleń dla 164 osób. Byli to pracownicy niższej, średniej i wyższej kadry kierowniczej.

Średni NPS dla tych szkoleń wyniósł 85, co wskazuje na wysoki poziom zadowolenia uczestników i ich chęć polecenia szkoleń innym.

Rafał prowadził szkolenia z komunikacji menadżerskiej i trudnych rozmów z pracownikami.

Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Rafała zwrócili przede wszystkim uwagę na dobre przygotowanie prowadzącego pod względem merytorycznym i technicznym, co było ważne i szczególnie doceniane podczas szkoleń online.

Z opinii podsumowujących szkolenia prowadzone przez Rafała wynika, że jako trener potrafił dawać przestrzeń każdemu uczestnikowi.

Dodatkową wartością dla uczestników, oprócz wartości merytorycznej, była dobra organizacji szkolenia i przestrzeganie przez Rafała ram czasowych warsztatów.

Anna Dąbrowska, Szef zespołu rekrutacji, rozwoju i analiz HR w Schenker Sp. z o.o.

Korzyści dla organizacji

Wyższe zyski

Skuteczne zarządzanie zespołem z reguły przekłada się na efekty biznesowe, a te dają wymierne korzyści dla firmy.

Niższe koszty

Jakość zarządzania zespołem wpływa na relacje i atmosferę w firmie, a to wprost przekłada się na niższą rotację i związane z tym koszty rekrutacji, uczenia, spadku wydajności.

Lepsze relacje

Zgrany, skuteczny zespół wpływa pozytywnie na wizerunek firmy i relacje z klientami.

Korzyści dla uczestników

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacji z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?

Odbierz bezpłatne materiały video!

Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Możesz także opcjonalnie podać swój numer, a zadzwonię do Ciebie, żeby porozmawiać o twoich wyzwaniach. Gwarantuję Ci w 100% merytoryczną konsultację, bez wciskania płatnych usług.
Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menadżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.

Więcej o mnie