Naucz się motywować ludzi

bez stosowania zachęt materialnych

bez stosowania zachęt materialnych

Od czego zależy zaangażowanie pracowników? Czy rzeczywiście motywują tylko pieniądze? Co robić, żeby dbać o motywację pracowników, kiedy nie mogę więcej zapłacić?

Idealna sytuacja to taka, kiedy ludzie chcą pracować i nie potrzebują do tego zewnętrznych zachęt. Niestety w praktyce to od nas (szefów i menadżerów) zależy rozpalanie wewnętrznego ognia motywacji. Jeśli chcesz dowiedzieć się jak to robić, to ten program jest dla Ciebie.

Dla kogo szkolenie?

Dla szefów, menedżerów, liderów zespołów.

Zrozumienie procesu motywowania ludzi pozwoli Ci zwiększyć wydajność i zaangażowanie twoich współpracowników.

Przed udziałem w szkoleniu zalecana jest realizacja modułu “Komunikacja budująca zaufanie i współpracę”, który stanowi bazę dla tego szkolenia.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

co wpływa na naszą motywację i jak o nią dbać inaczej niż tylko materialnie.

Poznasz

użyteczne i skuteczne sekwencje rozmów z pracownikami o pieniądzach, motywacji i zaangażowaniu.

Nauczysz się

jak prowadzić rozmowy, które zwiększą prawdopodobieństwo uniknięcia pułapki, w której jesteś jedyną osobą odpowiedzialną za motywację pracownika.

Zrozumiesz

na czym polega i jak stosować motywację błyskawiczną.

Potrenujesz

prowadzenie rozmów o motywacji.

Program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Czyim problemem jest motywacja?
  • Potrzeby, czyli wewnętrzne paliwo motywacyjne.
  • Powody spadku motywacji i skuteczne sposoby reagowania.

Dzień drugi

  • Jak nagrody wpływają na motywację wewnętrzną?
  • Kiedy i jak prowadzić rozmowę nagradzającą?
  • Pozafinansowe źródła wzmocnień i nagród.
  • Motywacja błyskawiczna.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Opinie klientów

Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Rafała Ignasiaka poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że jego firma będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam Rafała. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.

Rafał Szymkowiak, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

W pracy z Rafałem najbardziej doceniam jego profesjonalizm, bogate doświadczenie biznesowe oraz ludzkie podejście do tematu. Polecam wszystkim współpracę z Rafałem!

Daria Smorowińska, Trener Operacyjny w Przelewy24

Rafał przygotowywał oraz prowadził szkolenia i coachingi dla kierowników wyższego szczebla działu operacyjnego, którym zarządzam. Sam również byłem uczestnikiem kilku prowadzonych przez niego warsztatów. Wszystkie zostały ocenione bardzo wysoko i przez moich pracowników i przeze mnie. Za niezwykle cenną uważam umiejętność przełożenia przez Rafała wiedzy teoretycznej na praktyczną. Moi ludzie wychodzili ze spotkań z Rafałem bogatsi o nowe rozwiązania gotowe do zastosowania w codziennej pracy. Z doświadczenia wiem, że nie każdy trener to potrafi.

Krzysztof Szeszuła, Dyrektor w Everest Finanse

Rafał Ignasiak przeprowadził w naszej firmie 15 szkoleń dla 164 osób. Byli to pracownicy niższej, średniej i wyższej kadry kierowniczej. Średni NPS dla tych szkoleń wyniósł 85, co wskazuje na wysoki poziom zadowolenia uczestników i ich chęć polecenia szkoleń innym. Rafał prowadził szkolenia z komunikacji menadżerskiej i trudnych rozmów z pracownikami. Uczestnicy szkoleń prowadzonych przez Rafała zwrócili przede wszystkim uwagę na dobre przygotowanie prowadzącego pod względem merytorycznym i technicznym, co było ważne i szczególnie doceniane podczas szkoleń online. Z opinii podsumowujących szkolenia prowadzone przez Rafała wynika, że jako trener potrafił dawać przestrzeń każdemu uczestnikowi. Dodatkową wartością dla uczestników, oprócz wartości merytorycznej, była dobra organizacji szkolenia i przestrzeganie przez Rafała ram czasowych warsztatów.

Anna Dąbrowska, Szef zespołu rekrutacji, rozwoju i analiz HR w Schenker Sp. z o.o.

Dlaczego warto?

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo oraz gotowe sekwencje rozmów na omawiane podczas szkolenia sytuacje.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala skutecznie budzić wewnętrzną energię motywacyjną pracownika natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menadżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.