Naucz się komunikacji

budującej zaufanie i współpracę

budującej zaufanie i współpracę

Im lepiej rozumiemy co się dzieje w relacji z drugim człowiekiem, jak to co robimy i mówimy wpływa na niego, tym mamy większą szansę zadbać o nasze szefowskie, właścicielskie, menadżerskie interesy. Szczególnie teraz, kiedy wielu z nas pracuje zdalnie lub hybrydowo, znajomość zasad komunikacji ma ogromne znaczenie dla skuteczności i efektywności zespołów.

Jeśli masz problemy z komunikacją w zespole, spotykasz się z częstymi konfliktami oraz chcesz poprawić relacje z klientami, to ten program pomoże Tobie i Twojej firmie.

Dzięki szkoleniu z komunikacji zrozumiesz psychologiczne mechanizmy, które pozwolą Ci rozwijać dobre relacje i poczucie współodpowiedzialności za firmę w zespole. Dowiesz się jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje zaufanie i otwartość.

Zadbaj o wyższe zaangażowanie twoich współpracowników!

Umów bezpłatną konsultację

Dla kogo szkolenie?

Dla szefów, właścicieli, menadżerów, liderów zespołów, handlowców.

Kompetencje komunikacyjne są niezbędne zarówno w budowaniu dobrych relacji z pracownikami, jak i klientami oraz partnerami biznesowymi.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje zaufanie i otwartość.

Poznasz

kilka kluczowych mechanizmów psychologicznych, które działają w tle każdej relacji z drugim człowiekiem.

Nauczysz się

jakie korzyści daje komunikacja budująca zaufanie i współpracę.

Zrozumiesz

dlaczego to co ludzie chcą od Ciebie często nie jest tym czego chcą naprawdę.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Jakie są kluczowe psychologiczne źródła niezrozumienia i niechęci w relacjach z pracownikami?
  • W jaki sposób minimalizować negatywny wpływ wyobrażeń o nas i naszym pracowniku?
  • Jak unikać konfliktów i nieporozumień w codziennych biznesowych kontaktach?

Dzień drugi

  • Jak budować relacje w oparciu o szczerość i zaufanie?
  • W jaki sposób docierać do prawdziwych źródeł roszczeń i oczekiwań?
  • Jak zadawać “trudne” pytania w taki sposób by ludzie chcieli na nie odpowiadać?

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Dlaczego warto?

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacji z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

Szukasz dedykowanych szkoleń?

Umów się ze mną na konsultację, na której przeprowadzę diagnozę twojej sytuacji i zaproponuję rozwiązanie odpowiadające na twoje potrzeby.

Umów bezpłatną konsultację