Naucz się komunikacji

budującej zaufanie i współpracę

budującej zaufanie i współpracę

Im lepiej rozumiemy co dzieje się w relacji z drugim człowiekiem, jak to co robimy i mówimy wpływa na niego oraz jak to co on mówi i robi wpływa na nas, tym łatwiej nam zrozumieć i zaufać, że dążymy do wspólnego celu. Szczególnie teraz, kiedy wielu z nas pracuje zdalnie lub hybrydowo, znajomość zasad komunikacji ma ogromne znaczenie dla skuteczności i efektywności zespołów.

Jeżeli zależy Ci na tym, żeby Twój zespół stanowił prawdziwie silną drużynę, której członkowie polegają na sobie nawet w trudnych chwilach, to ten warsztat jest dla Ciebie.

Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz dlaczego warto się czasem kłócić, spierać i rozmawiać oraz jak to robić mając na uwadze cele organizacji. Dowiesz się jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje zaufanie i otwartość.

Zadbaj o lepsze relacje z twoimi współpracownikami!

Dla kogo szkolenie?

Zamknięte warsztaty dedykowane firmom i zespołom liczącym co najmniej 6 osób.

Jeśli szukasz szkolenia otwartego z komunikacji kliknij tutaj.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje szacunek, zaufanie i otwartość.

Poznasz

kilka kluczowych mechanizmów i zasad psychologicznych, które poprawiają relacje.

Nauczysz się

jak umawiać się na współpracę i rozmawiać nawet o trudnych sytuacjach.

Zrozumiesz

dlaczego ludzie często zajadle walczą o niezrozumiałe dla nas kwestie.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Jakie są filary pracy zespołowej?
  • Jakie są kluczowe źródła niezrozumienia i niechęci w relacjach między członkami zespołu?
  • W jaki sposób minimalizować negatywny wpływ wyobrażeń o nas i naszym współpracowniku?
  • Jak unikać konfliktów lub wykorzystać ich energię w produktywny sposób?
  • Najważniejsze narzędzia komunikacyjne
  • Komunikacja w pracy zdalnej i hybrydowej
  • Trening umiejętności i feedback trenera

Dzień drugi

  • Jak budować relacje w oparciu o szczerość i zaufanie?
  • W jaki sposób docierać do prawdziwych źródeł wzajemnych oczekiwań?
  • Jak egzekwować ustalenia i rozmawiać o „trudnych” kwestiach bezpiecznie dla relacji?
  • Symulacja „trudnej” rozmowy
  • Wypracowanie z uczestnikami algorytmu „trudnej” rozmowy
  • Trening umiejętności i feedback trenera
  • Przekazanie zadań wdrożeniowych dla uczestników

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Opinie klientów

Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Rafała Ignasiaka poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że jego firma będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam Rafała. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.

Rafał Szymkowiak, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

W pracy z Rafałem najbardziej doceniam jego profesjonalizm, bogate doświadczenie biznesowe oraz ludzkie podejście do tematu. Polecam wszystkim współpracę z Rafałem!

Daria Smorowińska, Trener Operacyjny w Przelewy24

Z Rafałem Ignasiakiem współpracujemy od lat. Nasz zespół dynamicznie się rozrasta i w większości pracuje zdalnie, dlatego szczególnie cenimy sobie ilość materiałów edukacyjnych, które dostajemy w ramach szkoleń. Pozwala to wrócić w dowolnym momencie do otrzymanej wiedzy i narzędzi oraz szybciej wdrożyć nowych współpracowników w nasze standardy pracy. Polecam współpracę z Rafałem!

Adam Matysiak, CEO HighSolutions

Miałam przyjemność uczestniczyć w cyklu szkoleń, które prowadził Rafał (zarządzanie czasem, komunikacja, zarządzanie zmianą, rozwiązywanie konfliktów) – z każdego z nich wyszłam nie tylko z głową pełną wiedzy popartej konkretnymi przykładami, ale także naręczem pomysłów i przemyśleń, co i w jaki sposób wdrożyć profesjonalnie w organizacji. Rafał w roli trenera bardzo szybko nawiązuje relację z uczestnikami szkoleń i wprowadza atmosferę wzajemnego zaufania i szczerości, dzięki czemu czułam pełną swobodę w rozmowach nawet na bardzo drażliwe tematy zawodowe.

Agata Michalak, People & Culture Manager @ Supremo

Dlaczego warto?

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacji z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?

Odbierz bezpłatne materiały video!

Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Możesz także opcjonalnie podać swój numer, a zadzwonię do Ciebie, żeby porozmawiać o twoich wyzwaniach. Gwarantuję Ci w 100% merytoryczną konsultację, bez wciskania płatnych usług.
Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menadżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.