Naucz się komunikacji
budującej zaufanie i współpracę
budującej zaufanie i współpracę
Im lepiej rozumiemy co dzieje się w relacji z drugim człowiekiem, jak to co robimy i mówimy wpływa na niego oraz jak to co on mówi i robi wpływa na nas, tym łatwiej nam zrozumieć i zaufać, że dążymy do wspólnego celu. Szczególnie teraz, kiedy wielu z nas pracuje zdalnie lub hybrydowo, znajomość zasad komunikacji ma ogromne znaczenie dla skuteczności i efektywności zespołów.
Jeżeli zależy Ci na tym, żeby Twój zespół stanowił prawdziwie silną drużynę, której członkowie polegają na sobie nawet w trudnych chwilach, to ten warsztat jest dla Ciebie.
Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz dlaczego warto się czasem kłócić, spierać i rozmawiać oraz jak to robić mając na uwadze cele organizacji. Dowiesz się jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje zaufanie i otwartość.
Dla kogo szkolenie?
Dla zespołów jednorodnych (produkcja, logistyka, księgowość), projektowych (pracownicy różnych działów realizujący wspólny projekt) oraz całych firm.
Kompetencje komunikacyjne są niezbędne zarówno w budowaniu dobrych relacji ze współpracownikami, jak i klientami oraz partnerami biznesowymi.
Na szkoleniu:
Dowiesz się
jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje szacunek, zaufanie i otwartość.
Poznasz
kilka kluczowych mechanizmów i zasad psychologicznych, które poprawiają relacje.
Nauczysz się
jak umawiać się na współpracę i rozmawiać nawet o trudnych sytuacjach.
Zrozumiesz
dlaczego ludzie często zajadle walczą o niezrozumiałe dla nas kwestie.
Sprawdź program szkolenia
Dlaczego warto?
Bonusowe treści
Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.
Rozwój
Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacji z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.
Certyfikat
Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.
Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?
Odbierz bezpłatne materiały video!
Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.