Naucz się komunikacji

budującej zaufanie i współpracę

budującej zaufanie i współpracę

Im lepiej rozumiemy co dzieje się w relacji z drugim człowiekiem, jak to co robimy i mówimy wpływa na niego oraz jak to co on mówi i robi wpływa na nas, tym łatwiej nam zrozumieć i zaufać, że dążymy do wspólnego celu. Szczególnie teraz, kiedy wielu z nas pracuje zdalnie lub hybrydowo, znajomość zasad komunikacji ma ogromne znaczenie dla skuteczności i efektywności zespołów.

Jeżeli zależy Ci na tym, żeby Twój zespół stanowił prawdziwie silną drużynę, której członkowie polegają na sobie nawet w trudnych chwilach, to ten warsztat jest dla Ciebie.

Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz dlaczego warto się czasem kłócić, spierać i rozmawiać oraz jak to robić mając na uwadze cele organizacji. Dowiesz się jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje zaufanie i otwartość.

Zadbaj o wyższe zaangażowanie twoich współpracowników!

Odbierz bezpłatne materiały

Dla kogo szkolenie?

Dla zespołów jednorodnych (produkcja, logistyka, księgowość), projektowych (pracownicy różnych działów realizujący wspólny projekt) oraz całych firm.

Kompetencje komunikacyjne są niezbędne zarówno w budowaniu dobrych relacji ze współpracownikami, jak i klientami oraz partnerami biznesowymi.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

jak rozmawiać z ludźmi w sposób, który buduje szacunek, zaufanie i otwartość.

Poznasz

kilka kluczowych mechanizmów i zasad psychologicznych, które poprawiają relacje.

Nauczysz się

jak umawiać się na współpracę i rozmawiać nawet o trudnych sytuacjach.

Zrozumiesz

dlaczego ludzie często zajadle walczą o niezrozumiałe dla nas kwestie.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Jakie są filary pracy zespołowej?
  • Jakie są kluczowe źródła niezrozumienia i niechęci w relacjach między członkami zespołu?
  • W jaki sposób minimalizować negatywny wpływ wyobrażeń o nas i naszym współpracowniku?
  • Jak unikać konfliktów lub wykorzystać ich energię w produktywny sposób?
  • Najważniejsze narzędzia komunikacyjne
  • Komunikacja w pracy zdalnej i hybrydowej
  • Trening umiejętności i feedback trenera

Dzień drugi

  • Jak budować relacje w oparciu o szczerość i zaufanie?
  • W jaki sposób docierać do prawdziwych źródeł wzajemnych oczekiwań?
  • Jak egzekwować ustalenia i rozmawiać o „trudnych” kwestiach bezpiecznie dla relacji?
  • Symulacja „trudnej” rozmowy
  • Wypracowanie z uczestnikami algorytmu „trudnej” rozmowy
  • Trening umiejętności i feedback trenera
  • Przekazanie zadań wdrożeniowych dla uczestników

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Dlaczego warto?

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala rozumieć co dzieje się w relacji z pracownikiem natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?

Odbierz bezpłatne materiały video!

Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Możesz także opcjonalnie podać swój numer, a zadzwonię do Ciebie, żeby porozmawiać o twoich wyzwaniach. Gwarantuję Ci w 100% merytoryczną konsultację, bez wciskania płatnych usług.
Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menadżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.

Więcej o mnie