Opanuj docieranie do przyczyn
powtarzających się trudności
powtarzających się trudności
Badania pokazują, że znakomita większość problemów w firmach nie wynika z przyczyn leżących tylko po stronie pracownika, a częściej wynikają z uwarunkowań systemowych i organizacyjnych. Szefowie to jednak także tylko ludzie i o wiele częściej „szukają i znajdują winnego” danej trudności i na tym koncentrują swoją pracę, a nie na identyfikacji faktycznie występujących przyczyn niezależnych od człowieka.
Jeśli w Twojej pracy zdarzają się problematyczne sytuacje, które pomimo wkładanego w rozwiązanie wysiłku wracają jak bumerang, to ten program pomoże Tobie i Twojej firmie.
Dla kogo szkolenie?
Dla szefów, menedżerów, liderów zespołów.
Umiejętność rozwiązywania problemów w taki sposób, żeby do Ciebie nie wracały, ułatwi Ci codzienną pracę z ludźmi.
Przed udziałem w szkoleniu zalecana jest realizacja modułu “Komunikacja budująca zaufanie i współpracę”, który stanowi bazę dla tego szkolenia.
Dowiesz się
jakie konsekwencje dla realizacji zadań ma “polowanie na czarownice”.
Poznasz
użyteczne i skuteczne sekwencje rozmów z pracownikami w sytuacjach powtarzających się trudności.
Nauczysz się
jak prowadzić rozmowy, które zwiększą prawdopodobieństwo uniknięcia problemów w przyszłości.
Zrozumiesz
na czym polega podstawowy błąd atrybucji i jaki ma wpływ na codzienną pracę menadżera.
Potrenujesz
prowadzenie takich rozmów.
Program szkolenia
Dlaczego warto?
Bonusowe treści
Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo oraz gotowe sekwencje rozmów na omawiane podczas szkolenia sytuacje.
Rozwój
Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala unikać powtarzających się trudności z pracownikami natychmiast po szkoleniu.
Certyfikat
Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.