Wyciąganie konsekwencji
poprawiających jakość współpracy
poprawiających jakość współpracy
Czy zdarza Ci się dojść do sytuacji, w której jedynym sensownym rozwiązaniem jest ukaranie pracownika? Jak w sytuacji, która z definicji jest destrukcyjna dla relacji, zrobić to dobrze?
Nawet wyciągając konsekwencje wobec pracownika warto zrobić to dobrze, zgodnie z zasadami, żeby zadbać o realizację zadań i relacje z pracownikiem.
Dla kogo szkolenie?
Dla szefów, menedżerów, liderów zespołów.
Jeżeli zdarzają Ci się sytuacje wyciągania konsekwencji, karania pracowników i czujesz, że nie wychodzi to najlepiej, to ten program pomoże Tobie i Twojej firmie.
Przed udziałem w szkoleniu zalecana jest realizacja modułu “Komunikacja budująca zaufanie i współpracę”, który stanowi bazę dla tego szkolenia.
Dowiesz się
jakie są ważne zasady wyciągania konsekwencji wobec pracowników.
Poznasz
użyteczną i skuteczną procedurę rozmowy z pracownikiem.
Nauczysz się
jak prowadzić rozmowy, które zwiększą prawdopodobieństwo uniknięcia konieczności wyciągania konsekwencji w przyszłości.
Zrozumiesz
dlaczego tak ważne (nawet w takiej rozmowie) jest dbanie o relacje z pracownikiem.
Potrenujesz
prowadzenie takich rozmów.
Program szkolenia
Dlaczego warto?
Bonusowe treści
Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo oraz gotowe sekwencje rozmów na omawiane podczas szkolenia sytuacje.
Rozwój
Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala skutecznie i rozsądnie wyciągać konsekwencje wobec pracownika natychmiast po szkoleniu.
Certyfikat
Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.