Wyciąganie konsekwencji

poprawiających jakość współpracy

poprawiających jakość współpracy

Czy zdarza Ci się dojść do sytuacji, w której jedynym sensownym rozwiązaniem jest ukaranie pracownika? Jak w sytuacji, która z definicji jest destrukcyjna dla relacji, zrobić to dobrze?

Nawet wyciągając konsekwencje wobec pracownika warto zrobić to dobrze, zgodnie z zasadami, żeby zadbać o realizację zadań i relacje z pracownikiem.

Dla kogo szkolenie?

Dla szefów, menedżerów, liderów zespołów.

Jeżeli zdarzają Ci się sytuacje wyciągania konsekwencji, karania pracowników i czujesz, że nie wychodzi to najlepiej, to ten program pomoże Tobie i Twojej firmie.

Przed udziałem w szkoleniu zalecana jest realizacja modułu “Komunikacja budująca zaufanie i współpracę”, który stanowi bazę dla tego szkolenia.

Dowiesz się

jakie są ważne zasady wyciągania konsekwencji wobec pracowników.

Poznasz

użyteczną i skuteczną procedurę rozmowy z pracownikiem.

Nauczysz się

jak prowadzić rozmowy, które zwiększą prawdopodobieństwo uniknięcia konieczności wyciągania konsekwencji w przyszłości.

Zrozumiesz

dlaczego tak ważne (nawet w takiej rozmowie) jest dbanie o relacje z pracownikiem.

Potrenujesz

prowadzenie takich rozmów.

Program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Zasady prowadzenia rozmów z wyciąganiem konsekwencji.
  • Procedura rozmowy sankcjonującej – symulacja z kamerą.
  • Procedura rozmowy sankcjonującej – trening umiejętności.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Dlaczego warto?

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo oraz gotowe sekwencje rozmów na omawiane podczas szkolenia sytuacje.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala skutecznie i rozsądnie wyciągać konsekwencje wobec pracownika natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od 2010 prowadzę szkolenia i warsztaty z zakresu komunikacji oraz zarządzania zespołem. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Wcześniej pracowałem jako handlowiec i menadżer. Łączę teorię z praktyką dostarczając skuteczne i użyteczne narzędzia szefowskie.