Szkolenia dla menedżerów i zespołów

podnoszące efektywność Twojej firmy

podnoszące efektywność Twojej firmy

Dostosowuję sprawdzone programy szkoleń do realiów panujących w Twojej organizacji. Każde szkolenie poprzedzone jest audytem oraz diagnozą potrzeb. Sprawdź przykładowe tematy szkoleń, które oferuję menedżerom, liderom, zespołom oraz działom handlowym.

Komunikacja w zespole

Zależy Ci, żeby Twój zespół współpracował płynnie, harmonijnie i z wzajemnym szacunkiem?

5 filarów pracy zespołowej to: zaufanie, otwarta komunikacja, zaangażowanie, odpowiedzialność oraz dbanie o realizację wspólnych celów. Nauczę Twoich ludzi i Ciebie jak na tych filarach budować skuteczność i efektywność biznesową zespołu.

Zarządzanie zespołem

Przygotowujesz się do objęcia roli menedżera lub chcesz uporządkować wiedzę o tym, jak efektywnie zarządzać zespołem?

Zarządzanie zespołem to umiejętność jak każda inna. Kiedy poznasz zasady i opanujesz narzędzia, to współpraca z zespołem stanie się przyjemna i efektywna, także w modelu zdalnym lub hybrydowym.

Motywacja i motywowanie

Chcesz nauczyć się jak budzić drzemiącą w ludziach wewnętrzną energię motywacyjną?

Udowodnię Ci, że pieniądze nie są najważniejsze w motywowaniu zespołu. Poznasz najważniejsze sposoby wzmacniania morali pracowników bez stałego podnoszenia ich wynagrodzeń.

Kalibracja współpracy

Zależy Ci na budowaniu samodzielności
i odpowiedzialności Twoich współpracowników?

Podczas tego szkolenia nauczysz się jak ustalić zasady współpracy, reagować kiedy zachowanie pracownika wymaga korekty oraz wzmacniać zachowania przez Ciebie oczekiwane.

Rozwiązywanie powtarzających się problemów

Zauważasz powtarzające się problemy we współpracy
z ludźmi?

Pomimo naszych najszczerszych chęci i dokładania starań zdarza się tak, że niektóre problemy wracają jak bumerang. Nauczę Cię jak docierać do przyczyn takich sytuacji i eliminować je w przyszłości.

Wyciąganie konsekwencji

Zdarzają Ci się sytuacje,
w których potrzebujesz skorzystać z sankcji wobec swoich pracowników?

Pokażę Ci jak nawet w takiej sytuacji zadbać o relację i zwiększyć prawdopodobieństwo powrotu do dobrej współpracy.

Obsługa (wymagającego) klienta

Zależy Ci, żeby Twoi klienci byli zadowoleni z Twoich usług
i trwałych, dobrych relacji z nimi?

Podstawą dobrych kontaktów
z klientami jest zrozumienie ich perspektywy, przyczyn zadowolenia
i niezadowolenia oraz wykorzystanie umiejętności bazujących na sprawdzonej wiedzy psychologicznej.

Sprzedaż w oparciu o wartość i relacje

Chcesz, żeby klienci częściej akceptowali twoje oferty?

Nauczę Cię jak zwiększyć wyniki sprzedażowe w oparciu o stworzoną wartość oraz trwałe, dobre relacje
z klientami. Poznasz techniki odkrywania potrzeb klienta, przy czerpaniu z tego przyjemności
i osobistej satysfakcji.

Szkolenia dedykowane

Nie jesteś pewien jaki zakres szkolenia będzie odpowiedni dla Ciebie?

Skontaktuj się ze mną,
a przeprowadzę diagnozę twojej sytuacji. Po konsultacji otrzymasz indywidualny program szkolenia
i przykładowe materiały z danego zakresu.

Moje doświadczenie

Wypracowane latami umiejętności menedżerskie oraz sprzedażowe.

Jako trener kompetencji szefowskich i handlowych pracowałem dla wielu marek. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Dzielę się tylko praktyczną i użyteczną wiedzą. Współpracuję również z zaufanymi i profesjonalnymi trenerami, co umożliwia realizację projektów na najwyższym poziomie, niezależnie od ich rozmiaru.

Szukasz dedykowanych szkoleń?

Szukasz dedykowanych szkoleń?

Napisz do mnie

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

Bezpłatna wiedza

Odbierz bezpłatny ebook o zarządzaniu zespołem lub sprawdź mojego bloga i zacznij rozwijać się już dziś!