Szkolenia dla małych i średnich firm

z komunikacji i obsługi klienta

z komunikacji i obsługi klienta

Szkolenia otwarte to dobra alternatywa dla zamkniętych szkoleń dedykowanych. Oprócz wiedzy, treningu umiejętności i narzędzi, otrzymasz także możliwość poznania perspektywy innych uczestników z różnych branż.

Efektywna komunikacja w zespole

Zależy Ci na płynnej, harmonijnej współpracy opartej na wzajemnym szacunku?

5 filarów pracy zespołowej to: zaufanie, otwarta komunikacja, zaangażowanie, odpowiedzialność oraz dbanie o realizację wspólnych celów. Nauczę Cię jak na tych filarach budować skuteczność i efektywność osobistą oraz zespołu.

Obsługa (wymagającego) klienta

Zależy Ci na zadowoleniu Twoich klientów i na trwałych, dobrych relacjach z nimi?

Podstawą dobrych kontaktów z klientami jest zrozumienie ich perspektywy, przyczyn zadowolenia i niezadowolenia oraz wykorzystanie umiejętności bazujących na sprawdzonej wiedzy psychologicznej.

Moje doświadczenie

Wypracowane latami umiejętności menedżerskie oraz sprzedażowe.

Jako trener kompetencji szefowskich i handlowych pracowałem dla wielu marek. Na sali szkoleniowej spędziłem setki godzin. Dzielę się tylko praktyczną i użyteczną wiedzą. Współpracuję również z zaufanymi i profesjonalnymi trenerami, co umożliwia realizację projektów na najwyższym poziomie, niezależnie od ich rozmiaru.

Szukasz dedykowanych szkoleń?

Szukasz dedykowanych szkoleń?

Napisz do mnie

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

Bezpłatna wiedza

Odbierz bezpłatny ebook o zarządzaniu zespołem lub sprawdź mojego bloga i zacznij rozwijać się już dziś!