Naucz się profesjonalnej obsługi
najbardziej wymagających klientów
najbardziej wymagających klientów
Firma nie istnieje bez klientów. To oczywista prawda, a jednocześnie wiele firm boryka się z jakością obsługi klienta. Szczególnie w sytuacjach trudnych (np. reklamacja), tracą ich i ponoszą rosnące koszty szukania nowych.
Jeżeli zależy Ci na tym, żeby budować wizerunek firmy z doskonałą jakością obsługi klienta, to ten warsztat jest dla Ciebie.
Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz co wpływa na jakość relacji z klientami, jak bronić interesów firmy z szacunkiem dla interesów i potrzeb klienta oraz jak radzić sobie z trudnościami i emocjami w kontakcie z klientami.
Dla kogo szkolenie?
Zamknięte warsztaty dla firm zatrudniających co najmniej 6 konsultantów/handlowców.
Jeśli szukasz szkolenia otwartego z obsługi klienta kliknij tutaj.
Na szkoleniu:
Dowiesz się
co wpływa na relacje z klientami, szczególnie w sytuacjach reklamacji i niezadowolenia z produktów lub usług,
Poznasz
najważniejsze mechanizmy i reguły psychologiczne wpływające na jakość relacji z klientami.
Nauczysz się
jak radzić sobie z pretensjami i niezadowoleniem klientów? Jak rozpoznawać i odpowiadać na jawne i ukryte potrzeby klientów? Jak przekazywać klientom trudne informacje?
Zrozumiesz
co możesz robić, żeby budować trwałe, dobre relacje z klientami.
Sprawdź program szkolenia
Opinie klientów
Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.
Rafała Ignasiaka poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że jego firma będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam Rafała. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.
W pracy z Rafałem najbardziej doceniam jego profesjonalizm, bogate doświadczenie biznesowe oraz ludzkie podejście do tematu. Polecam wszystkim współpracę z Rafałem!
Rafał jest osobą empatyczną, profesjonalną, co pozwala mu z łatwością nawiązywać kontakt od pierwszych minut współpracy. W dniach 30-31.08.2021 odbyło się szkolenie „Win-Win w biznesie, czyli miękko do ludzi, twardo do problemów” załogi Działu Customer Service. Szkolenie miało wpływ na pozytywne zmiany w życiu zawodowym uczestników. Spotkania z Rafałem udzieliły im odpowiedzi na dużo pytań, pomogły wyeliminować ograniczenia, stworzyć narzędzia oraz dobre praktyki, które pozwalają budować relacje z klientami, jak również badać ich potrzeby. Uczestnicy szkolenia wrócili z informacją zwrotną, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że szkolenie było wartościowe pod względem merytoryczno-praktycznym. Zaangażowanie Rafała było widoczne od samego początku, dzięki temu zbudował świetną interakcję z uczestnikami oraz wdrożył się w problemy Działu. Jednym słowem szkolenie bardzo rozwojowe. Z czystym sumieniem poleciłam współpracę z Rafałem swoim znajomym i polecę jeszcze innym osobom przy nadarzającej się okazji.
Korzyści dla organizacji
Wyższe zyski
zadowolony klient zostaje z nami na dłużej, a trudna sytuacja, to szansa na zbudowanie dobrej relacji, a to wprost przekłada się na wyniki firmy.
Niższe koszty
im bardziej lojalni klienci, tym niższe koszty związane z utrzymaniem poziomu sprzedaży.
Zadowoleni sprzedawcy
Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta ogranicza ilość stresu w pracy sprzedawcy.
Korzyści dla uczestników
Bonusowe treści
Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.
Rozwój
Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala lepiej rozumieć interesy klienta natychmiast po szkoleniu.
Certyfikat
Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.
Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?
Odbierz bezpłatne materiały video!
Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.