Naucz się profesjonalnej obsługi

najbardziej wymagających klientów

najbardziej wymagających klientów

Firma nie istnieje bez klientów. To oczywista prawda, a jednocześnie wiele firm boryka się z jakością obsługi klienta. Szczególnie w sytuacjach trudnych (np. reklamacja), tracą ich i ponoszą rosnące koszty szukania nowych.

Jeżeli zależy Ci na tym, żeby budować wizerunek firmy z doskonałą jakością obsługi klienta, to ten warsztat jest dla Ciebie.

Dzięki temu szkoleniu zrozumiesz co wpływa na jakość relacji z klientami, jak bronić interesów firmy z szacunkiem dla interesów i potrzeb klienta oraz jak radzić sobie z trudnościami i emocjami w kontakcie z klientami.

Odbierz bezpłatne materiały

Dla kogo szkolenie?

Dla handlowców, sprzedawców, pracowników działów obsługi klienta.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

co wpływa na relacje z klientami, szczególnie w sytuacjach reklamacji i niezadowolenia z produktów lub usług,

Poznasz

najważniejsze mechanizmy i reguły psychologiczne wpływające na jakość relacji z klientami.

Nauczysz się

jak radzić sobie z pretensjami i niezadowoleniem klientów? Jak rozpoznawać i odpowiadać na jawne i ukryte potrzeby klientów? Jak przekazywać klientom trudne informacje?

Zrozumiesz

co możesz robić, żeby budować trwałe, dobre relacje z klientami.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy

  • Co to znaczy win-win w budowaniu relacji z klientami?
  • Potrzeby psychologiczne vs. rzeczowe
  • Jakie są kluczowe źródła niezrozumienia w relacjach z klientami?
  • Narzędzia komunikacyjne wspierające budowanie relacji z klientem.
  • Jak zadbać o własne potrzeby w kontakcie z klientem?
  • Ważne mechanizmy wpływu na klienta.
  • Trening umiejętności w grupach 3-4 osobowych.
  • Feedback trenera.

Dzień drugi

  • Co kryje się za oczekiwaniami i żądaniami klientów?
  • Jak docierać do ukrytych motywów i potrzeb naszych klientów?
  • Asertywna odmowa i obrona decyzji z wyjściem do współpracy.
  • Symulacja rozmowy z klientem.
  • Wspólne wypracowanie algorytmu „trudnej” rozmowy z klientem.
  • Trening umiejętności w grupach 3-4 osobowych.
  • Feedback trenera.
  • Jakość obsługi klienta a wizerunek firmy.

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Diagnoza sytuacji klienta. Upewniam się, że to czego oczekujesz jest tym czego najbardziej potrzebujesz.

Krok 2. Przygotowuję ofertę programu szkolenia dopasowaną do Twojej sytuacji.

Krok 3. Kontaktuję się z uczestnikami, żeby poznać ich perspektywę i oczekiwania.

Krok 4. Wysyłam zaproszenie do uczestników i zadania przedszkoleniowe.

Krok 5. Realizuję usługę. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenuje z uczestnikami wykorzystanie zdobytej wiedzy i udzielam im feedbacku.

Krok 6. Przygotowuję raport poszkoleniowy i podsumowanie.

Krok 7. Proponuję działania zmierzające do podtrzymania pozytywnych efektów szkoleniowych.

Opinie klientów

Rafał jest osobą empatyczną, profesjonalną, co pozwala mu z łatwością nawiązywać kontakt od pierwszych minut współpracy. W dniach 30-31.08.2021 odbyło się szkolenie „Win-Win w biznesie, czyli miękko do ludzi, twardo do problemów” załogi Działu Customer Service. Szkolenie miało wpływ na pozytywne zmiany w życiu zawodowym uczestników. Spotkania z Rafałem udzieliły im odpowiedzi na dużo pytań, pomogły wyeliminować ograniczenia, stworzyć narzędzia oraz dobre praktyki, które pozwalają budować relacje z klientami, jak również badać ich potrzeby. Uczestnicy szkolenia wrócili z informacją zwrotną, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że szkolenie było wartościowe pod względem merytoryczno-praktycznym. Zaangażowanie Rafała było widoczne od samego początku, dzięki temu zbudował świetną interakcję z uczestnikami oraz wdrożył się w problemy Działu. Jednym słowem szkolenie bardzo rozwojowe. Z czystym sumieniem poleciłam współpracę z Rafałem swoim znajomym i polecę jeszcze innym osobom przy nadarzającej się okazji.

Anastasiia Herman, Prime Cargo Poland

Korzyści dla organizacji

Wyższe zyski

zadowolony klient zostaje z nami na dłużej, a trudna sytuacja, to szansa na zbudowanie dobrej relacji, a to wprost przekłada się na wyniki firmy.

Niższe koszty

im bardziej lojalni klienci, tym niższe koszty związane z utrzymaniem poziomu sprzedaży.

Zadowoleni sprzedawcy

Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta ogranicza ilość stresu w pracy sprzedawcy.

Korzyści dla uczestników

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Rozwój

Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala lepiej rozumieć interesy klienta natychmiast po szkoleniu.

Certyfikat

Otrzymasz imienny certyfikat potwierdzający zdobyte kompetencje.

Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?

Odbierz bezpłatne materiały video!

Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Możesz także opcjonalnie podać swój numer, a zadzwonię do Ciebie, żeby porozmawiać o twoich wyzwaniach. Gwarantuję Ci w 100% merytoryczną konsultację, bez wciskania płatnych usług.
Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od ponad 20 lat zajmuję się sprzedażą i obsługą klienta. Pracowałem w branży finansowej jako handlowiec, menadżer i trener. Podczas moich szkoleń uczę jak sprzedawać skutecznie i efektywnie, jednocześnie budując długofalowe, dobre relacje z klientami.

Więcej o mnie