Naucz się profesjonalnej obsługi
najbardziej wymagających klientów
najbardziej wymagających klientów
Forma szkolenia: Stacjonarne 2-dniowe
Miejsce: Cienista Office – ul. Cienista 4, 60-587 Poznań, tuż przy pętli tramwajowej Ogrody, dostępny parking
Terminy: 24-25 marca 2022, 28-29 kwietnia 2022, 23-24 czerwca 2022
Grupa: 6 – 12 osób
Dodatkowo: Ciągły serwis kawowy, lunch. Materiały wideo z treściami ze szkolenia.
Cena: 1400 zł netto / 2 dni. Zapisy przez rafal@ignasiak.pl
Dla kogo szkolenie?
Dla handlowców, sprzedawców oraz doradców klienta w małych i średnich firmach.
Na szkoleniu:
Dowiesz się
co wpływa na relacje z klientami, szczególnie w sytuacjach reklamacji i niezadowolenia z produktów lub usług,
Poznasz
najważniejsze mechanizmy i reguły psychologiczne wpływające na jakość relacji z klientami.
Nauczysz się
jak radzić sobie z pretensjami i niezadowoleniem klientów? Jak rozpoznawać i odpowiadać na jawne i ukryte potrzeby klientów? Jak przekazywać klientom trudne informacje?
Zrozumiesz
co możesz robić, żeby budować trwałe, dobre relacje z klientami.
Sprawdź program szkolenia
Opinie klientów
Rafał jest osobą empatyczną, profesjonalną, co pozwala mu z łatwością nawiązywać kontakt od pierwszych minut współpracy. W dniach 30-31.08.2021 odbyło się szkolenie „Win-Win w biznesie, czyli miękko do ludzi, twardo do problemów” załogi Działu Customer Service. Szkolenie miało wpływ na pozytywne zmiany w życiu zawodowym uczestników. Spotkania z Rafałem udzieliły im odpowiedzi na dużo pytań, pomogły wyeliminować ograniczenia, stworzyć narzędzia oraz dobre praktyki, które pozwalają budować relacje z klientami, jak również badać ich potrzeby. Uczestnicy szkolenia wrócili z informacją zwrotną, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że szkolenie było wartościowe pod względem merytoryczno-praktycznym. Zaangażowanie Rafała było widoczne od samego początku, dzięki temu zbudował świetną interakcję z uczestnikami oraz wdrożył się w problemy Działu. Jednym słowem szkolenie bardzo rozwojowe. Z czystym sumieniem poleciłam współpracę z Rafałem swoim znajomym i polecę jeszcze innym osobom przy nadarzającej się okazji.
Korzyści dla organizacji
Wyższe zyski
zadowolony klient zostaje z nami na dłużej, a trudna sytuacja, to szansa na zbudowanie dobrej relacji, a to wprost przekłada się na wyniki firmy.
Niższe koszty
im bardziej lojalni klienci, tym niższe koszty związane z utrzymaniem poziomu sprzedaży.
Zadowoleni sprzedawcy
Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta ogranicza ilość stresu w pracy sprzedawcy.
Korzyści dla uczestników
Wymiana doświadczeń
Poznasz różne perspektywy i opinie ludzi z innych branż.
Rozwój
Nabędziesz praktyczną wiedzę, która pozwala lepiej rozumieć interesy klienta natychmiast po szkoleniu.
Bonusowe treści
Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.
Jesteś ciekawy przykładowych treści ze szkolenia?
Odbierz bezpłatne materiały video!
Zostaw mi swojego maila, a otrzymasz materiały wideo z przykładową treścią ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.