Naucz się profesjonalnej obsługi

najbardziej wymagających klientów

najbardziej wymagających klientów

Forma szkolenia: Warsztaty online 2-dniowe

Terminy: 23-24 lutego 2023, 4-5 kwietnia 2023

Trener: Rafał Ignasiak

Grupa: 6-12 osób (pozwala na aktywny udział wszystkich uczestników i zachowanie warsztatowej formy).

Dodatkowo: Gwarancja satysfakcji (zwrot 100% kosztów), materiały pdf i wideo oraz konsultacje z trenerem.

Cena za 2 dni: od 1300 zł netto / os. (+23% VAT)

Dla handlowców, sprzedawców oraz doradców klienta, którzy chcą budować wartościowe relacje z klientami.

Jeśli szukasz zamkniętych warsztatów dla firm, to umów się na bezpłatną konsultację.

Na szkoleniu:

Dowiesz się

co wpływa na relacje z klientami oraz jak radzić sobie z pretensjami czy złością klientów w przypadku niezadowolenia z usług.

Poznasz

najważniejsze narzędzia, mechanizmy i reguły psychologiczne wpływające na jakość relacji z klientami.

Nauczysz się

jak rozpoznawać i odpowiadać na jawne i ukryte potrzeby klientów? Jak przekazywać klientom trudne informacje?

Przećwiczysz

zdobyte umiejętności, narzędzia i poznane schematy rozmów. Otrzymasz indywidualną informację zwrotną.

Sprawdź program szkolenia

Dzień pierwszy 9:00-17:00

9.00 – 9.30 – Wstęp – przywitanie, ustalenie zasad pracy

9.30 – 10.00 – Co to znaczy win-win w budowaniu relacji z klientami?
– Jakie są typowe style budowania relacji z klientami?
– Jaki jest Twój preferowany styl?
– Dwie kluczowe kompetencje, które poprawią relacje z klientami?

10.00 – 10.30 – Potrzeby psychologiczne vs. rzeczowe
– Czym się różnią potrzeby psychologiczne od rzeczowych?
– Jak zadbać o dobre relacje z klientem nawet w trudnej sytuacji?
– Jakie są dwie ważne reguły społeczne wpływające na relacje z klientami?

10.30 – 10.45  – Przerwa

10.45 – 12.15 – Jakie są kluczowe źródła niezrozumienia w relacjach z klientami?
– Jak przebiega komunikacja na czterech płaszczyznach?
– Jaką płaszczyznę preferujesz i co z tego wynika w relacji z klientami?
– Jakie są dwie zasady, które pozwolą uniknąć komunikacyjnych pułapek w obsłudze klienta?

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 14.30 – Narzędzia komunikacyjne wspierające budowanie relacji z klientem – trening umiejętności oraz feedback trenera
– Ćwiczenie poznanych zasad i reguł na realnych sytuacjach uczestników
– Praca w 3-4 osobowych grupach
– Wnioski z ćwiczeń z komentarzem trenera

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 15.15 – Jak zadbać o własne potrzeby w kontakcie z klientem?
– Jak być asertywnym w trudnej sytuacji z klientem?
– Jak stawiać granice i ustalać zasady współpracy z klientem roszczeniowym?
– Jak odmawiać nie niszcząc relacji z klientem?

15.15 – 16.45 – Ważne mechanizmy wpływu na klienta
– Wywieranie wpływu a manipulacja, czyli gdzie przebiega cienka czerwona linia biznesowej etyki?
– Jakie są najważniejsze psychologiczne reguły wywierania wpływu?
– Jak unikać manipulacji ze strony klienta?

16.45 – 17.00 – Podsumowanie pierwszego dnia

Dzień drugi 9:00-17:00

9.00 – 9.15 – Wstęp, przywitanie

9.15 – 10.30 – Emocje w obsłudze klienta
– Co kryje się za oczekiwaniami, żądaniami i roszczeniami klientów?
– Jak zachować spokój i zadbać o własne emocje?
– Jak pomóc klientowi poradzić sobie z emocjami?

10.30 – 10.45 – Przerwa

10.45 – 12.15 – Jak docierać do ukrytych motywów i potrzeb naszych klientów?
– Jak docierać do ważnych potrzeb i interesów klienta?
– Jak nazywać własne ważne potrzeby i interesy?
– Jak szukać rozwiązań, które dbają zarówno o nasze interesy i interesy klienta?

12.15 – 13.00 – Przerwa obiadowa

13.00 – 13.45 – Symulacja “trudnej” rozmowy z klientem
– Jakie są powtarzalne trudne sytuacje w relacjach z klientami?
– Jakie są dobre praktyki prowadzenia trudnej rozmowy z klientem?
– Algorytm prowadzenia trudnej rozmowy

13.45 – 14.30 – Trening algorytmu „trudnej” rozmowy z klientem.
– Ćwiczenie algorytmu na realnych sytuacjach uczestników
– Praca w 3-4 osobowych grupach
– Wnioski z ćwiczeń z komentarzem trenera

14.30 – 14.45 – Przerwa

14.45 – 16.30 – Co jeszcze ma znaczenie w relacjach z klientami?
– Osobowość klienta
– Błędy poznawcze i ich wpływ na relacje z klientami
– Elastyczność w obsłudze klienta

16.30 – 17.00 – Podsumowanie szkolenia
– Indywidualny Plan Wdrożenia
– Udostępnienie materiałów utrwalających wiedzę zdobytą na szkoleniu

Jak przebiega proces przygotowania i realizacji szkolenia?

Krok 1. Zapisujesz się na szkolenie. Po otrzymaniu zgłoszenia kontaktuję się z Tobą w celu zbadania twoich indywidualnych potrzeb szkoleniowych. Jeśli stoją przed Tobą jakieś wyzwania, to postaram się udzielić Ci pierwszych wskazówek.

Krok 2. Przed szkoleniem otrzymujesz materiały, które ułatwią Ci wejście w temat szkolenia.

Krok 3. Spotykamy się na szkoleniu. Przekazuję teorię, dobre praktyki oraz narzędzia. Trenujemy w grupie wykorzystanie zdobytej wiedzy, a ja na bieżąco udzielam feedbacku.

Krok 4. Po szkoleniu otrzymujesz materiały video oraz zadania wdrożeniowe ułatwiające Ci wykorzystanie nabytej wiedzy oraz narzędzi.

Krok 5. Masz do 180 dni na wykorzystanie indywidualnych konsultacji (w pakiecie Plus i Pro).

Opinie klientów

Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.

Lidia Samp, Dyrektor Administracyjno-Finansowa ITTI Sp. z o.o.

Rafała Ignasiaka poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że jego firma będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam Rafała. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.

Rafał Szymkowiak, założyciel PragmatIQ Kancelaria Prawna

W pracy z Rafałem najbardziej doceniam jego profesjonalizm, bogate doświadczenie biznesowe oraz ludzkie podejście do tematu. Polecam wszystkim współpracę z Rafałem!

Daria Smorowińska, Trener Operacyjny w Przelewy24

Rafał jest osobą empatyczną, profesjonalną, co pozwala mu z łatwością nawiązywać kontakt od pierwszych minut współpracy. W dniach 30-31.08.2021 odbyło się szkolenie „Win-Win w biznesie, czyli miękko do ludzi, twardo do problemów” załogi Działu Customer Service. Szkolenie miało wpływ na pozytywne zmiany w życiu zawodowym uczestników. Spotkania z Rafałem udzieliły im odpowiedzi na dużo pytań, pomogły wyeliminować ograniczenia, stworzyć narzędzia oraz dobre praktyki, które pozwalają budować relacje z klientami, jak również badać ich potrzeby. Uczestnicy szkolenia wrócili z informacją zwrotną, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że szkolenie było wartościowe pod względem merytoryczno-praktycznym. Zaangażowanie Rafała było widoczne od samego początku, dzięki temu zbudował świetną interakcję z uczestnikami oraz wdrożył się w problemy Działu. Jednym słowem szkolenie bardzo rozwojowe. Z czystym sumieniem poleciłam współpracę z Rafałem swoim znajomym i polecę jeszcze innym osobom przy nadarzającej się okazji.

Anastasiia Herman, HR Biznes Partner, Prime Cargo Poland

Korzyści dla organizacji

Wyższe zyski

zadowolony klient zostaje z nami na dłużej, a trudna sytuacja, to szansa na zbudowanie dobrej relacji, a to wprost przekłada się na wyniki firmy.

Niższe koszty

im bardziej lojalni klienci, tym niższe koszty związane z utrzymaniem poziomu sprzedaży.

Zadowoleni sprzedawcy

Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta ogranicza ilość stresu w pracy sprzedawcy.

Korzyści dla uczestników

Wymiana doświadczeń

Poznasz różne perspektywy i opinie ludzi z innych branż.

Rozwój

Nabędziesz praktyczne umiejętności i wiedzę, która pozwala lepiej rozumieć interesy klienta natychmiast po szkoleniu.

Bonusowe treści

Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.

Wybierz jeden z pakietów

Standard

1300netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji

Plus

1480netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (90 dni)

Pro

2170netto
  • 2 dni szkolenia online
  • Materiały pdf i wideo
  • Zadania wdrożeniowe
  • Certyfikat
  • Gwarancja satysfakcji
  • Konsultacje mailowe (180 dni)
  • Konsultacje video (3 x 60 min.)

Zapisy na szkolenie

Data szkolenia *
Pakiet *

Nie jesteś zdecydowany?

Umów bezpłatną konsultację!

Zostaw mi swoje dane kontaktowe, a zadzwonię do Ciebie, żeby poznać twoją sytuację i potrzeby szkoleniowe. Będziesz mógł także zadać mi pytania i zdobyć pierwsze podpowiedzi. Dzięki tej rozmowie upewnię się, że ten program spełni wszystkie twoje oczekiwania, a Ty będziesz mógł mnie poznać i podjąć decyzję czy chcesz brać udział w szkoleniu.

Dodatkowo otrzymasz materiały wideo z przykładowymi treściami ze szkolenia. Zbiór takiego typu wideo lekcji otrzymasz także po szkoleniu – pomoże Ci to utrwalić zdobytą wiedzę i wrócić do niej w dowolnej chwili.

Rafał Ignasiak - Umów konsultację

O mnie

Od ponad 20 lat zajmuję się sprzedażą i obsługą klienta. Pracowałem w branży finansowej jako handlowiec, menadżer i trener. Podczas moich szkoleń uczę jak sprzedawać skutecznie i efektywnie, jednocześnie budując długofalowe, dobre relacje z klientami.