Naucz się profesjonalnej obsługi
najbardziej wymagających klientów
najbardziej wymagających klientów
Forma szkolenia: Warsztaty online 2-dniowe
Terminy: wrzesień/październik 2023,
Jeśli szukasz szkolenia dedykowanego dla Twojej firmy napisz na: rafal@ignasiak.pl
Trener: Rafał Ignasiak
Grupa: 6-12 osób (pozwala na aktywny udział wszystkich uczestników i zachowanie warsztatowej formy).
Dodatkowo: Gwarancja satysfakcji (zwrot 100% kosztów), materiały pdf i wideo oraz konsultacje z trenerem.
Cena za 2 dni: 1480 zł netto / os. (+23% VAT)
Dla handlowców, sprzedawców oraz doradców klienta, którzy chcą budować wartościowe relacje z klientami.
Jeśli szukasz zamkniętych warsztatów dla firm, to umów się na bezpłatną konsultację.
Na szkoleniu:
Dowiesz się
co wpływa na relacje z klientami oraz jak radzić sobie z pretensjami czy złością klientów w przypadku niezadowolenia z usług.
Poznasz
najważniejsze narzędzia, mechanizmy i reguły psychologiczne wpływające na jakość relacji z klientami.
Nauczysz się
jak rozpoznawać i odpowiadać na jawne i ukryte potrzeby klientów? Jak przekazywać klientom trudne informacje?
Przećwiczysz
zdobyte umiejętności, narzędzia i poznane schematy rozmów. Otrzymasz indywidualną informację zwrotną.
Sprawdź program szkolenia
Opinie klientów
Z przyjemnością możemy polecić współpracę z Rafałem Ignasiakiem. Prowadził dla nas 2 szkolenia, które zostały bardzo dobrze odebrane i ocenione. Rafał działa bardzo profesjonalnie i szybko buduje relację z uczestnikami. Posiada bogatą wiedzę i doświadczenie, którym dzieli się w trakcie szkolenia. Warto również dodać, że po szkoleniu otrzymaliśmy podsumowanie oraz pakiet materiałów, które pozwalają na utrwalenie zdobytej wiedzy.
Rafała Ignasiaka poznałem dzięki poleceniu od naszego wieloletniego partnera, dlatego wiedziałem, że jego firma będzie wiarygodna. Zakontraktowaliśmy serię szkoleń i zdecydowanie polecam Rafała. Dobra merytoryka skrojona na nasze potrzeby, super organizacja i zaangażowanie. Fajny kontakt osobisty – zdecydowanie polecam.
W pracy z Rafałem najbardziej doceniam jego profesjonalizm, bogate doświadczenie biznesowe oraz ludzkie podejście do tematu. Polecam wszystkim współpracę z Rafałem!
Rafał jest osobą empatyczną, profesjonalną, co pozwala mu z łatwością nawiązywać kontakt od pierwszych minut współpracy. W dniach 30-31.08.2021 odbyło się szkolenie „Win-Win w biznesie, czyli miękko do ludzi, twardo do problemów” załogi Działu Customer Service. Szkolenie miało wpływ na pozytywne zmiany w życiu zawodowym uczestników. Spotkania z Rafałem udzieliły im odpowiedzi na dużo pytań, pomogły wyeliminować ograniczenia, stworzyć narzędzia oraz dobre praktyki, które pozwalają budować relacje z klientami, jak również badać ich potrzeby. Uczestnicy szkolenia wrócili z informacją zwrotną, która utwierdziła mnie w przekonaniu, że szkolenie było wartościowe pod względem merytoryczno-praktycznym. Zaangażowanie Rafała było widoczne od samego początku, dzięki temu zbudował świetną interakcję z uczestnikami oraz wdrożył się w problemy Działu. Jednym słowem szkolenie bardzo rozwojowe. Z czystym sumieniem poleciłam współpracę z Rafałem swoim znajomym i polecę jeszcze innym osobom przy nadarzającej się okazji.
Korzyści dla organizacji
Wyższe zyski
zadowolony klient zostaje z nami na dłużej, a trudna sytuacja, to szansa na zbudowanie dobrej relacji, a to wprost przekłada się na wyniki firmy.
Niższe koszty
im bardziej lojalni klienci, tym niższe koszty związane z utrzymaniem poziomu sprzedaży.
Zadowoleni sprzedawcy
Umiejętność radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta ogranicza ilość stresu w pracy sprzedawcy.
Korzyści dla uczestników
Wymiana doświadczeń
Poznasz różne perspektywy i opinie ludzi z innych branż.
Rozwój
Nabędziesz praktyczne umiejętności i wiedzę, która pozwala lepiej rozumieć interesy klienta natychmiast po szkoleniu.
Bonusowe treści
Uzyskasz dostęp do materiałów pomocniczych w formie pdf i wideo.
Wybierz jeden z pakietów
Szkolenie
- 2 dni szkolenia online
- Materiały pdf i wideo
- Zadania wdrożeniowe
- Certyfikat
- Gwarancja satysfakcji
- Konsultacje mailowe (90 dni)
- –
Szkolenie + konsultacje
- 2 dni szkolenia online
- Materiały pdf i wideo
- Zadania wdrożeniowe
- Certyfikat
- Gwarancja satysfakcji
- Konsultacje mailowe (180 dni)
- Konsultacje video (3 x 60 min.)