Sprzedaż usług

Sprzedaż wartości zwiększa wartość sprzedaży!

Bezpłatny 5-dniowy kurs o tym, jak zwiększyć przychody i zyski ze sprzedaży usług.

Na początek kilka pytań do Ciebie:

  • Czy rozliczasz się z klientami w oparciu o czas (godziny, dni, miesiąc)? 
  • Czy Twój klient robi “duże oczy” kiedy podnosisz stawki lub prosisz o podwyżkę?
  • Czy klient kiedykolwiek odrzucił Twoją ofertę ze względu na zbyt wysoką stawkę?
  • Czy masz czasem wrażenie, że musisz udowadniać, że znasz się na swojej robocie klientom, którzy robią zupełnie coś innego?
  • Czy masz czasem poczucie, że Twoja usługa mogłaby być znacznie lepsza, gdyby klient nie przeszkadzał w jej realizacji?
  • Czy zdarza Ci się myśleć, że możesz zrobić więcej, w krótszym czasie, ale to nie ma sensu, bo musisz “odbębnić” godziny?

Jeśli na część z tych pytań padła odpowiedź twierdząca, to mam dla Ciebie informacje.

Prawdopodobnie, to nie klienci są Twoim problemem.

Problem polega na tym, że sprzedajesz nie to, co trzeba. Sprzedajesz swój czas, a nie ekspertyzę.

Twoja praca jest znacznie więcej warta, niż myślą Twoi klienci.

Niestety prawdopodobnie zachęcasz ich do skupienia się na Twoim czasie, a nie na rezultatach. Mierzenie Twojej pracy godzinami, dniami, sesjami prowadzi do wielu problemów, które negatywnie wpływają na Twój biznes, relacje z klientami i efekty prowadzonych projektów.

Jeżeli rozliczasz się z klientami w oparciu o czas i nie wiesz jak zwiększyć swoje zyski, to zapraszam Cię na mój

5-dniowy bezpłatny kurs e-mail

Sprzedaż Wartości – Wartość Sprzedaży

Dowiesz się z niego:

Lekcja 1: Jak sprzedaż czasu ogranicza Twój biznes?

Lekcja 2: Jak sprzedaż czasu niszczy relacje z klientami?

Lekcja 3: Jak działa Sprzedaż Wartości?

Lekcja 4: Co różni Sprzedaż Wartości od sprzedaży czasu?

Lekcja 6: Jak przejść w swoim biznesie na Sprzedaż Wartości?

Zacznij rozwijać swój biznes już dziś!


O Rafale

Ekspert: Specjalista w zakresie umiejętności sprzedażowych i zarządzania zespołem. Uczy ludzi jak sprzedawać usługi w oparciu o wartość i budować relacje oparte o autorytet i zaufanie.

Doświadczenie: coachingiem i szkoleniami wspierającymi biznes zajmuje się od 2010 roku. Wcześniej przez kilkanaście lat pracował jako handlowiec i menadżer sprzedaży w branży FMCG (Fazer, Wedel) i branży finansowej (Cetelem Bank, Sygma Bank – grupa BNP Paribas)

Kariera i rozwój: Absolwent Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu kierunek Zarządzanie i Marketing oraz Psychologii w Zarządzaniu Wyższa Szkoła Bankowa w Poznaniu.

Pracował jako handlowiec, menedżer i trener wewnętrzny w firmach z branży finansowej.

Absolwent Szkoły Trenerów Biznesu TROP, Coaching Fundamentals Certificate® (CFC®) w Noble Manhattan Coaching, International Practitioner Business Coach w Norman Benett Academy.

Prowadził zajęcia/warsztaty na SWPS w Poznaniu oraz Collegium Da Vinci w Poznaniu (sprawna i efektywna komunikacja, psychologia motywacji i zmiany).

Pracował m.in. dla: Homanit, Homatech, DB Schenker, Volkswagen Group Polska, Bobst Polska, Geberit, Espersen, Axxion, Steico, Grupa OLX, Alvo, Exide Technologies, Cetes Cosmetics, Otomoto, Komputronik, Orange, Astanet, Schattdecor, Jost,  Recaro Aircraft Seating, APART, Colquimica, Hunter Douglas, Bocian Pożyczki, Cetelem Bank, Sygma Bank, Ministerstwa Sprawiedliwości, WSHiU Domar SA, Info-Baza, marketmedia.pl, ZUHIP RTV-AGD, WINMAR.

Realizowane tematy szkoleń: Sprzedaż usług IT; Wycena projektu IT:  Komunikacja z wymagającym klientem; Komunikacja budująca zaufanie i współpracę; Delegowanie i egzekwowanie odpowiedzialności oraz zadań; Motywacja, motywowanie i rozwój; Asertywność, negocjacje i rozwiązywanie konfliktów; Telesprzedaż; Telefoniczna obsługa wymagającego klienta.

Obszary coachingowe:

coaching operacyjny (definiowanie i realizacja celów i efektów biznesowych);

coaching kompetencyjny (organizacja procesu nabywania nowych kompetencji sprzedażowych i szefowskich);

Po godzinach: Biegacz – rekord życiowy na dystansie 42 km 3:09:34 netto, nałogowo czyta książki, chętnie spędza czas poza miejskim zgiełkiem, podróżuje i jeździ rowerem samotnie.